شنبه , 8 اردیبهشت 1403

زمان بازگشت از سفر را مدیریت کنید

رییس پلیس راه البرز گفت: با توجه به افزایش سفر از ۲ روز گذشته تاکنون در جاده‌های البرز، انتظار می‌رود مسافران زمان برگشت سفر خود را مدیریت کنند.

زمان بازگشت از سفر را مدیریت کنیدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ سرهنگ رضا گودرزی گفت: موکول کردن زمان سفر به پایان هفته با ترافیک سنگین در جاده‌های استان البرز و ایجاد مشکلات فراوان برای مسافران همراه است.

وی افزود: با توجه به ناپایداری جوی و بارش باران و برف در روز‌های آینده، احتمال سقوط سنگ در مسیر‌های کوهستانی به ویژه جاده کرج – چالوس دور از انتظار نیست.

سرهنگ گودرزی گفت: اطمینان از سلامت فنی خودروها، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.
وی افزود: همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه البرز به رانندگان است.

رییس پلیس راه البرز از مسافران خواست زمان سفر خو د را مدیریت کرده و بازگشت سفر خود را به عصر جمعه موکول نکنند.

جاده کرج – چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در حوزه جغرافیایی استان البرزو مابقی در حوزه جغرافیایی استان مازندران قرار دارد.

البرز دارای  هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان می‌باشد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …