پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

توزیع ۴۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان فردیس

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس گفت: در ایام ماه مبارک رمضان ۴۰ هزار پرس غذای گرم به همت گروه‌های جهادی بین نیازمندان مراکز نیکوکاری و کمیته امداد در فردیس توزیع شد.

توزیع ۴۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان فردیسبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، سرهنگ احسان علیزاده افزود: در راستای فعالیت‌های جهادی و کمک‌های مومنانه و با هدف تکریم و کمک به اقشار آسیب پذیر تعداد ۲ هزاربسته معیشتی به ارزش هر بسته ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان و تعداد هفت هزار قطعه مرغ منجمد بین نیازمندان در این شهرستان توزیع شد.

به گفته فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس: دستگیری از نیازمندان یک سنت حسنه پسندیده در اسلام است که ملت ایران در ایام سخت کرونایی با لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب با کمک‌های مومنانه و همدلی جلوه‌های زیبایی از انسان دوستی را به نمایش گذاشتند.

علیزاده مهمترین بخش اقدامات گروه‌های جهادی را کار‌های عمرانی و ساخت و ساز منازل روستایی و تعمیر آن‌ها در مناطق زیر پوشش برشمرد و افزود: این گروه جهادی توانسته است هشت واحد منزل مسکونی نیازمندان را بازسازی و تعمیر کنند.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس گفت: پنج فقره تسهیلات اشتغالزایی برای توسعه مشاغل از سوی مرکز نیکوکاری نور وابسته به سپاه به افراد اعطا شد.

علیزاده افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر روز گذشته حدود ۳۰۰ نفر از کارگران فصلی که در مناطق مختلف فردیس برای کار در خیابان‌ها ایستاده بودند جمع آوری شدند و در مصلای امام خمینی (ره) فردیس از آن‌ها تجلیل شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …