دوشنبه , 24 اردیبهشت 1403

تغییرات در حوزه آموزش های مهارتی کشور شایان توجه است

«سورنا ستاری»  روز شنبه در بازدید کارگاه های مهارتی در مرکز تربیت مربی و پژوهش های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مستقر در کرج  افزود:  امروز شاهد این واقعیت هستیم که عزیزان ما در سنگر آموزش فنی و حرفه ای توسعه آموزش های مهارت پایه با هدف بهره گیری از فناوری های نوین را در دستور کار قرار داده اند.

وی تصریح کرد: بخشی از این تغییرات جدی در حوزه آموزش ها را در طول دوره  شیوع کرونا شاهد بوده و هستیم و اکنون تحول در نوع نگرش به حوزه آموزش های مهارتی را تجربه می کنیم.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور اظهار داشت: ما به نوآوری های بسیار جدید در حوزه آموزش می اندیشیم  و ضروری است بخش خصوصی در بستر تحقق نوآوری ها وارد صحنه شود و دولت زیر ساخت ها را  در این زمینه فراهم می کند.

 ستاری افزود: سازمان  آموزش  فنی و حرفه ای با چند دهه تجربه و امکانات فوق العاده ای که در همه استان ها دارد ، می تواند روش  جدیدی از آموزش را درکشور توسعه دهد.

وی گفت:  در این راستا معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری نیز  از همکاری فنی و حرفه ای در مسیر  توسعه مدل های جدید  نوآوری ها در این حوزه ها استقبال می کند.

ستاری  توسعه استارتاپ های مهارت  محور در حوزه  آموزش های  جدید را جز بحث های جدی عنوان کرد و افزود:  سازمان آموزش فنی و حرفه ای به لحاظ برخورداری از زیر ساخت های مناسب  قطعا بستر بسیار مناسبی را فراهم آورده است.

 معاون علمی و فناوری رییس جمهور  ادامه داد:  با مشارکت  بخش خصوصی  توسعه فناوری را شاهد خواهیم بود و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری  نیز در این زمینه  در خدمت است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …