جمعه , 10 فروردین 1403

تشکیل تیم نخبگان برای تنظیم لوایح در شهرداری کرج ضروری است

غفور قاسم پور روز پنجشنبه در آیین تحلیف اعضای  دوره ششم شورای اسلامی کلانشهر کرج که در فرمانداری کرج برگزار شد، افزود: با تشکیل این تیم،  لوایح امور مختلف شهری برای تصویب در شورای اسلامی شهر به صورت کارشناسی تر خواهد بود و شاهد رفت و برگشت تکراری لوایح بین شورا و شهرداری نخواهیم بود.

وی با بیان اینکه در شورای پنجم شهرکرج حدود یک سال و نیم برای انتخاب شهردار فرصت سوزی شد، گفت: در شورای ششم باید با اتحاد وهمدلی نسبت به انتخاب فرد اصلح برای مدیریت شهر در اسرع وقت اقدام شود.

معاون استاندار البرز با اشاره به اینکه در ادوار گذشته اختلاف نظرها بین برخی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان یک آسیب شناخته شد، افزود: باید به خاطر منافع مردم و صیانت از خون شهدا از اختلاف و چند دستگی در شوراهای اسلامی شهر پرهیز شود.

قاسم پور اظهار داشت: امروز شورای اسلامی شهر کرج در واقع وارد واگن قطار خدمت به مردم شهید پرور این خطه شده و باید بدانیم که مسوولیت در نظام اسلامی رسالتی خطیر است که نصیب مدیران نظام می شود.

فرماندار ویژه کرج گفت : همه باید از این فرصت به دست آمده برای خدمت به مردم استفاده کنیم زیرا مسوولیت ها و مسندها ماندگار نیست و آنچه باقی می ماند خدمت شایسته است.

قاسم پور ادامه داد: تجربه نشان داده است که توسعه و آبادانی شهرها و پیشبرد امور مردم در فضای همدلی و تعامل به دست آمده است و باید این مهم در نگاه نخست شورای اسلامی شهر کرج قرار گیرد.

معاون استاندار البرز اظهار داشت : اختلاف و چند دستگی از آفت های فعالیت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در ادوار گذشته بوده که باید از این رویه پرهیز کرد.

قاسم پور گفت : اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاها باید خود را وامدار حقوق مردم بدانند و به وظایف قانونی خود عمل کنند.

معاون استاندار البرز با بیان اینکه پرونده های کاری فراوانی در پارلمان شهری کرج باقی مانده است، افزود: طرح ها و ایده های زیادی در این شهر وجود دارد که باید به آنها رسیدگی کرد.

وی از تکمیل خط ۲ قطار شهری کرج ، ساماندهی ترافیک ، مهار ساخت و سازهای غیر مجاز ، نوسازی بافت های فرسوده شهری،  افزایش سرانه فضای سبز و حفظ باغ ها و جذب سرمایه گذار

 به عنوان مهمترین مطالبات شهر کرج یاد کرد.

معاون استاندار البرز گفت : جذب سرمایه گذار مهمترین راهکار برای برون رفت از مشکلات شهری کرج است که این امر در گذشته مورد توجه جدی قرار نگرفته و اراده ای برای تحقق آن وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه نباید در شورای اسلامی شهر کرج فرصت سوزی شود ، اظهار داشت:  طرح های عمرانی مغفول مانده باید در نگاه نخست شورای ششم کرج قرار گیرد.

قاسم پور در خصوص انتخابات دوره ششم شهر کرج  گفت : این انتخابات  سالم  برگزار شد و صحت آن نیز مورد تائید مراجع فرادستی قرار گرفت. 

در پایان مراسم تحلیف ۱۳ عضو شورای اسلامی کلانشهر کرج انجام شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …