جمعه , 7 اردیبهشت 1403

هزاران البرزی راهی حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شدند

هزاران تن از قشر‌های مختلف مردم ولایتمدار استان البرز از بامداد امروز راهی حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شدند تا بار دیگر با آرمان‌های والای خمینی کبیر (ره) میثاق دوباره داشته باشند.

هزاران البرزی راهی حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شدندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، حرکت کاروان‌های مردمی و بسیجیان استان البرز از بامداد امروز جوش و خروش خاصی در خیابان‌ها و مسیر‌های منتهی به حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی به وجود آورده تا به دریای بیکران عاشقان روح الله بپیوندند.

صد‌ها اتوبوس و خودرو‌های مختلف در میان شور و حال و عشق به خمینی کبیر (ره) مسیر البرز تا حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را در پیش گرفت ضمن آنکه بسیاری از مردم مشتاق این استان از شب گذشته پیاده عازم بهشت زهرا شده اند.

عشق امام و عشق به همه خوبی در وجود مردم ولایتمدار البرز موج می‌زند و این مردم که به علت شیوع کرونا در ۲ سال گذشته نتوانستند در مراسم سالگرد پیر فرزانه خود شرکت کنند امسال با شور و اشتیاق خاص به خیل دلباختگان امام و مقتدای خود پیوستند.

همچنین هزاران تن از قشر‌های مختلف مردم از مناطق مختلف کشور طی روز گذشته برای شرکت در مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) خود را به استان البرز رساندند تا همزمان با چهاردهم خرداد ماه در میان خیل عاشقان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های امام راحل (ره) عهدی دوباره ببندند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ره) استان البرز گفت: ۱۲ هزار نفر البرزی در قالب کاروان‌های سپاه این استان از بامداد امروز عازم حرم مطهر امام خمینی (ره) شدند.

سردار علیرضا حیدرنیا ادامه داد: همچنین هزاران تن از قشر‌های مختلف با خودرو‌های شخصی مسیر استان البرز تا بهشت زهرای تهران را در پیش گرفتند تا به ارادت خود را به امام و شهدای والام مقام به نمایش بگذارند.

ده‌ها تیم امدادی از نیروی انتظامی، پلیس راهور، جمعیت هلال احمر، اورژانس، راهداری، شهرداری‌ها، آتش نشانی، دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه‌های اجرایی استان البرز در راه‌های استان و مسیر‌های منتهی به حرم مطهر امام خمینی (ره) استقرار یافته به زائران حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خدمات رسانی کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …