شنبه , 22 اردیبهشت 1403

تسهیل صدور مجوز ایجاد مرکز بین کارگاهی در البرز

با هدف ساده سازی ورود شرکای مهارتی به فرآیند آموزش‌های عملی و کاربردی، مجوز مرکز آموزش مهارتی بین کارگاهی به صورت یک روزه در استان البرز صادر می شود.

تسهیل صدور مجوز ایجاد مرکز بین کارگاهی در البرزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای البرز گفت: با عنایت به اهمیت و ضرورت تسهیل و تسریع در ارائه خدمات و ایجاد شفافیت در فرآیند‌ها مورد تاکید مقام عالی وزارت و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و همراهی با سیاست‌های دولت سیزدهم، مجوز یک روزه ایجاد مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای بین کارگاهی صادر شد.

غفاری افزود: همگام با سیاست‌های سازمان آموزش فنی و‌حرفه‌ای کشور، با صدور این مجوز، تاکنون مجوز ایجاد و افتتاح ۵۰ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای جوار و بین کارگاهی را با هدف تربیت نیروی کار ماهر مورد نیاز بنگاه‌ها و واحد‌های اقتصادی، افزایش بهره وری منابع انسانی، کاهش ضایعات ناشی از کار و افزایش کیفیت محصولات تولیدی صادر نموده است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: در استان البرز ۸ مرکز دولتی و ۸۸ کارگاه صنعتی و خدماتی وجود دارد که در حال آموزش به متقاضیان است.

علی حسین شهریور افزود: در کنار مراکز دولتی که به صورت رایگان آموزش میدهند ۴۹۰ آموزشگاه آزاد وجود دارد که در رشته‌های مختلف در حوزه صنعت، خدمات و گردشگری در حال ارائه آموزش هستند.

باحضور معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای حکاکی روی چرم در مرکز شهید خدایی کرج افتتاح شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …