سه شنبه , 11 اردیبهشت 1403

بیش از هزار واحد تولیدی و صنعتی در کشور به چرخه تولید باز گشتند

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: با ورود جدی دستگاه قضا برای حل وفصل واحد‌های تولیدی و صنعتی، از بیکار شدن هزاران نفر در کشور جلوگیری شده است.

بیش از هزار واحد تولیدی و صنعتی در کشور به چرخه تولید باز گشتندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، عمرانی افزود: علاوه بر جلوگیری از بیکاری هزاران نفر کارگر، در سال جاری حدود هزار و ۳۷۵ واحد بزرگ و کوچک تولیدی و صنعتی در کشور که راکد و خیلی از دستگاه‌های اجرایی مصمم به تعطیلی دائم بودند، با پیگیری‌های انجام شده و برطرف شدن مشکلات آن‌ها دوباره به چرخه تولید برگشت.

به گفته معاون قضایی دادستان کل کشور: قوه قضاییه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی که هیچ کارخانه و بنگاه تولیدی و اقتصادی نباید تعطیل و هیچ کارگری هم نباید از کار بیکار شود، بر روی این شعار محوری خود تاکید و پافشاری زیادی دارد.

عمرانی افزود: بر همین اساس به داستان‌های سراسر کشور برای این موضوع مهم تاکید زیادی کردیم و پای این اصل مهم در راستای حمایت از تولید و اشتغال هستیم و جلسات استانی نیز به صورت منظم پیگیری و رصد می‌شود.

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: بند دوم اصل ۱۵۶ قانون اساسی، بر احیای حقوق عامه توسط قوه قضائیه تأکید دارد؛ یکی از مظاهر حقوق عامه، حمایت از تولید داخلی است؛ از سویی دیگر با توجه به نیاز مبرم کشور به تقویت تولید داخل و اشتغال‌زایی در این شرایط سنگین تحریمی تحمیل شده از جانب دشمنان، قوه قضائیه برای حمایت از تولید داخلی در راستای احیای حقوق عامه، مسئولیت دوچندان دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …