جمعه , 14 اردیبهشت 1403

بهره برداری از ۲ طرح تولیدی در اشتهارد

یک طرح تولید محصولات گلخانه‌ای و یک سالن ورزشی امروز با اهتمام شهرداری اشتهارد استان البرز در این شهر به بهره برداری رسیدند.

بهره برداری از ۲ طرح تولیدی در اشتهاردبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، مسوول فضای سبز شهرداری اشتهارد در حاشیه آیین افتتاح گلخانه شهر اشتهارد گفت: این گلخانه در زمینی به مساحت ۶ هزارو۴۰۰ متر مربع با هدف تولید نهال و گل‌های مقاوم با شرایط آب و هوایی منطقه احداث شده است.

محمد شاه بیگ، افزود: در بخش نخست این گلخانه ۲ هزار اصله نهال از گونه‌های توت، سنجد، زیتون تلخ و عناب تولید و در مرحله بعد که از ابتدای بهار سال جدید آغاز می‌شود تولید پنج هزار گلدان گل از گونه‌های همیشه بهار، گازانیا، ابری نقره ای، داودی و دیگر گونه‌های مقاوم با شرایط اقلیمی این شهر انجام خواهد شد.

مسوول فضای سبز شهرداری اشتهارد گفت: با راه اندازی این گلخانه، شهرداری اشتهارد در سال‌های آینده نیاز به خرید گل و گیاه ندارد و در این زمینه به خودکفایی خواهد رسید.

شاه بیگ، گفت: با راه اندازی این گلخانه زمینه برای تولید گونه‌های متناسب و مقاوم با شرایط آب و هوایی این منطقه را به منظور تلطیف هوا و زیباسازی فراهم شده است.
شهر اشتهارد ۳۷۳ هکتار فضای سبز دارد.

همچنین مسوول اداره تربیت بدنی شهرداری اشتهارد در حاشیه افتتاح سالن ورزشی این شهر گفت: این سالن ورزشی با زیربنای ۸۰۰ مترمربع برای رشته‌های ورزشی هنر‌های رزمی، آمادگی جسمانی (تاتامی)، کیک بوکسینگ (رینگ بوکس)، کشتی و ژیمناستیک بازسازی و تجهیز شده است.

محمدعلی سلیمانی افزود: این سالن با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال و نیز استفاده از امکانات درون سازمانی شهرداری تجهیز شده است.

او با بیان اینکه این سالن از ۲ سال پیش به دلیل رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تعطیل شده بود گفت: اکنون بخش عمده فعالیت این سالن به بانوان شهر اختصاص یافته است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …