جمعه , 31 فروردین 1403

بسیج فرهنگ نشاط معنوی و خدمت به مردم را گسترش داده است

سالار قاسمی روز شنبه در آیین نواختن زنگ هفته بسیج که در دبیرستان دخترانه دکتراسپرورین آموزش و پرورش ناحیه سه کرج برگزار شد،اظهار داشت: بسیج به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی تشکیل شد که نقش مدرسه و دانشگاه را در کشور دارد.

وی  اظهارداشت: بخشی  از این مجموعه غنی و تاثیرگذار در کشور نظامی است و  این نیروی مهم در جامعه خدمات مختلفی را در مواقع ضروری به مردم ارائه می دهد که همه درجنگ تحمیلی و یا دوران کرونا شاهد آن هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز بیان داشت: بسیج به جامعه شادابی واقعی که همراه با معنویت و اخلاص است  را به جامعه تزریق می کند که در برنامه امروز شاهد برگزاری برنامه ای شاد همراه با بصیرت افزایی از سوی دانش آموزان در این مدرسه هستیم.

قاسمی با بیان اینکه هرجا بسیج باشد پایداری و اخلاص است، اضافه کرد: بسیج یک نهاد ارزشی و انسان ساز است که به برکت انقلاب اسلامی به کانونی برای تربیت نسل آینده با تفکر بسیجی تبدیل شده است.

وی یادآورشد: در کانون بسیج دانش آموزی همواره تلاش های مربیان تربیتی در راستای بصیرت افزایی به منظورخنثی سازی توطئه ها و تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمن بوده تا دانش آموزان با روحیه انقلابی و ملی در راه دفاع از ارزش ها حرکت کنند.

قاسمی  ادامه داد: امروز چشم طمع دشمنان به آینده سازان ایران اسلامی معطوف شده تا از راه فرهنگی به مقابله با نظام اسلامی بپردازند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز افزود: در آموزش و پرورش نیز بسیج دانش آموزی به دنبال تربیت افرادی انقلابی، پرهیزکار و شجاع است تا برای نوجوانان و جوانان دیگر نقش الگویی داشته باشند.

وی عنوان کرد: تفکر بسیج که ریشه در نهضت عاشورا و حماسه های دفاع مقدس دارد، ناب ترین مسیر برای خلق رویدادهایی است که می تواند در تمام عرصه ها شگفتی ساز شود، از این رو امروز در طلیعه گام دوم انقلاب این تفکر راه و روشی پویا و بالنده برای تربیت نسل های آینده ساز درمدارس شناخته شده است.

قاسمی تاکید کرد: بسیج نقش یک بال تربیتی درمدارس دارد که باید طبق فرمایشات رهبرمعظم انقلاب دربیانیه گام دوم انقلاب برای گسترش فرهنگ بسیجی دربین نسل نو گام برداشت.

آیین زنگ هفته بسیج استان البرز با شعار «بسیج پاره تن مردم» در دبیرستان دخترانه دکتر اسپرورین آموزش و پرورش ناحیه سه کرج با حضور دانش آموزان ، اولیا و مسوولان نواخته شد و در این برنامه دانش آموزان با اجرای تلاوت قرآن، سرود ملی ،دکلمه، قرائت بیانیه و برپایی نمایشگاه شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم بویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به استقبال هفته بسیج رفتند.

۲۹ آبان تا پنجم آذر به نام هفته بسیج نامگذاری شده است.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …