پنجشنبه , 9 فروردین 1403

بسترهای فساد اداری در شهرداری کرج شناسایی می شود

محمد اسدیان روز دوشنبه در نشست مشترک بین رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز  افزود:  شناسایی فرآیند های مستعد فساد اداری و اصلاح  از مهمترین برنامه های مدیریت شهری کرج در دور جدید است.

وی در خصوص اعلام کنندگان فساد و روش پیش بینی شده در طرح پیشنهادی گفت : هر شخصی حقیقی یا حقوقی اعم از شهروندان و کارکنان که هرگونه فساد اداری واقع شده یا در شرف وقوع را می تواند به دبیرخانه پیش بینی شده ارسال نمایند.

 رییس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج  در بخش دیگری از سخنانش به همکاری بسیج رسانه و شورای اسلامی شهر کرج اشاره کرد و افزود:  با همکاری بسیبج رسانه استان البرز آموزش های لازم و مورد نیاز به تیم  رسانه ای شورای اسلامی شهر کرج در دستور کار قرار دارد.

وی  در ادامه به طرح پلیس سوت زن اشاره کرد و گفت: ایجاد بستری امن برای تضمین حمایت های مادی و معنوی از اعلام کنندگان تخلف یکی از مهم ترین اهداف این طرح است. 

وی پیشگیری و مبارزه با فساد اداری و افزایش سلامت نشاط اداری در اتخاذ تصمیمات و فعالیت ها را از دیگر اهداف طرح پلیس سوت دانست و مطرح کرد: افزایش مشارکت شهروندان و سازمان های مردم نهاد در فرآیند تصمیم گیری اداری نیز از اهداف این طرح می باشد. 

 در ادامه این نشست سید محمدرضا موسوی زاده با بیان اینکه در زمینه خدمت به اقشار آسیب پذیر و رفع محرومیت زدایی تاکید بیشتری باید گردد، گفت: امروز مردم از جریان انقلابی توقع بیشتری در رفع این دو مهم دارند.

وی خاطرنشان کرد: خدمت به مردم از مهم ترین توصیه های امام خمینی (ره) و  از تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری می باشد. 

موسوی زاده با بیان اینکه رفع آسیب های اجتماعی و محرومیت زدایی باید از اولویت های همه انقلابیون باشد، مطرح کرد: مردم باید طعم خدمت را بچشند تا امید در دل آنها زنده شود چرا که این امید می تواند پیکیره جامعه انقلابی مارا بهم متصل کند تا ما هم به سمت اهدافمان حرکت کنیم. 

رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز تصریح کرد: نشر اقدامات و  خدماتی که در شورای اسلامی شهر و شهرداری برای مردم صورت میگیرد باعث می شود تا جریان معاند و ضد انقلاب نتوانند به اهداف پلید خود برسند. 

وی با بیان اینکه مقابله با فساد یکی از مهم ترین اقدام یک انقلابی می باشد، گفت:  باید در کنار مقابله با فساد به نشر اقدامات موثر در جامعه نیز توجه کرد تا روحیه خدمت به مردم در دل همه مدیران تجلی پیدا کند. 

موسوی زاده مطرح کرد: مردم باید بدانند که جریان های انقلابی تک بعدی نیستند و ابعاد مختلفی دارند. 

وی با بیان اینکه این نشست ها باید استمرار ‌پیدا کند، گفت: امروز باید در خدمت رسانی رقابت کنیم تا بتوانیم برای مردم مشکل گشایی کنیم. 

رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز نیز ضمن اظهار نظر در خصوص نقاط قوت و نارسایی های حوزه های اجتماعی و فرهنگی، طرح سوت خدمت را تشریح کرد.
 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …