پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

بزرگداشت روز شهدا پاسداشت ارزش‌های اسلامی است

به گزارش ایرنا، « علی حجر گشت» روز یکشنبه در آیین تجلیل از فرهنگیان فرزند شهید شاغل در اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: شهدا با کنار گذاشتن دلبستگی‌های دنیایی خود برای اعتلای دین و نظام اسلامی وارد میدان مبارزه با دشمنان شدند و در این راه جان خود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه اقتدار امروز ما به برکت خون پاک شهدا حاصل شده است،خاطرنشان کرد: امروز موفقیت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، نظامی، صنعتی موجب ترس دشمنان شده است.

وی بیان داشت: امروز دانش‌آموزان و فرهنگیان وظیفه بسیار خطیری برعهده دارند که با سلاح علم و دانش با دشمن مقابله کنند و راه شهدا را ادامه دهند.

حجرگشت تصریح کرد: شهدای ما هم از مکتب انسان‌ساز و نجات‌بخش امام‌حسین (ع) در کربلا پیروی کردند و با تقدیم خون خویش باعث شدند که حتی یک وجب از خاک این کشور به دست دشمنان اسلام و ایران نیفتد.

وی با اشاره به اینکه ما وظیفه‌ داریم جوانان و نوجوانان را با سیره و منش شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آشنا کنیم، اضافه کرد: معلمان وظیفه خطیری در تربیت نسل جوان انقلابی برعهده دارند.

وی ادامه داد: دانش آموزان باید با تلاش در سنگر علم و دانش، ادامه دهنده راه شهدا باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرزافزود: امروز بعد از چهار دهه از انقلاب اسلامی ملت ایران توانسته با بصیرت، ولایت مداری و پیروی از سیره شهدا در برابر دشمنان ایستادگی نموده و عزت و اقتدار و استقلال خویش را حفظ کنند.

وی یادآورشد: اگر امروز میهن اسلامی در برابر قدرت های استکباری و استعماری خم نمی شود، همه به برکت مجاهدت ها و ایثارگری های شهدا و خانواده های معظم شهداست.

حجرگشت تاکید کرد: شهدا سند بزرگ استقلال و آزادی جامعه اسلامی در عصر حاضر هستند.

استان البرز ۹۳ معلم و ۳۷۵ دانش آموز شهید تقدیم انقلاب کرده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …