جمعه , 7 اردیبهشت 1403

باند سارقان اماکن خصوصی در استان البرز بازداشت شدند

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج، سرهنگ محمد نادربیگی با اشاره به متلاشی باند سرقت در استان البرز اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منزل و مغازه در سطح استان و نارضایتی شهروندان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی و اقدامات اطلاعاتی ماموران مشخص شد چند نفر با یک دستگاه خودرو پژو 206 پلاک مخدوش در اکثر سرقت‌های منزل و مغازه دست داشته اند.

نادربیگی  بیان کرد: یکی از گشت‌های کلانتری به یک دستگاه خودرو 206 مضنون و سرنشینان خودرو به محض رویت واحد گشت اقدام به فرار می کنند که با تعقیب و گریز پلیس، سرنشینان خودرو با به جا گذاشتن خودرو متواری می‌شوند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران با بازرسی از خودرو یک دستگاه لپ تاب و 15 سکه بهار آزادی و 5 عدد نیم سکه کشف کردند که با استعلام‌های انجام شده مالک اموال کشف شده شناسایی شد.

نادربیگی با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی ماموران در جهت دستگیری سارقان گفت: 2 نفر از متهمین که یکی از آنان دارای سوابق متعدد سرقت نیز بود، توسط ماموران شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی هر 2 نفر در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: سارقان که در ابتدا منکر هر گونه سرقت بودند با ارائه شواهد و مدارک به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 36 فقره سرقت از منزل و مغازه اعتراف کردند که کلیه مالباختگان در این راستا شناسایی و متهمان روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ح

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …