سه شنبه , 4 اردیبهشت 1403

امتیاز تیم فوتسال نصر فردیس به صورت موقت از البرز خارج شد

منصور بیک وردی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم فوتسال نصر فردیس در بخش آقایان که در رقابت های لیگ دسته یک کشور حضور دارد به دلیل مشکلاتی ادامه تیم داری برای آنها مهیا نبود.

وی اضافه کرد: به همین منظور و با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با این هدف که تیم سقوط نکند به مدت یک سال امتیاز این تیم به تبریز واگذار تا پس از آن دوباره  تصمیم گیری شود.

بیک وردی بدون اشاره به مشکلات این تیم برای ادامه فعالیت در استان البرزخاطر نشان کرد: تیم فوتسال نصر فردیس در بخش آقایان شرایط حضور در مسابقات را نداشت و به همین منظور با خروج آن به مدت یک سال از استان موافقت شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه رای کمیته تعیین وضعیت در خصوص تیم فوتبال گل ریحان البرز هنوز صادر نشده است  در پاسخ به این سوال که این تیم به البرز بر می گردد یا خیر عنوان کرد که گل ریحان از البرز نرفته بود که باز گردد، تنها به این تیم اجازه ۲ تا سه بازی خارج از استان داده شده بود که این بازی ها در قم انجام شد.

رییس هیات فوتبال البرز گفت: با توجه به اینکه رای کمیته تعیین وضعیت در خصوص مالکیت این باشگاه هنوز صادر نشده، در خصوص نحوه فعالیت این تیم بعد از رای کمیته تصمیم گیری خواهد شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …