چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403

امام جمعه کرج: همه دشمنی دشمنان با ایران بر سر اسلام است

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه نماز جمعه این هفته کرج با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی و ماه آمرزش است و یکی از بهترین کمالات در این ماه تمرین حسن خلق و  اخلاق خوب  است.

وی افزود: حسن خلق  و اخلاق خوب به رزق و روزی انسان برکت می‌دهد و  حسن خلق داشتن یک استغفار عملی است و خداوند به افرادی که دارای حسن خلق هستند لقب مجاهد فی سبیل‌الله را می دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به فرارسیدن دوازدهم فروردین، روز جمهوری اسلامی عنوان کرد: در این روز ساختار حکومت در کشور  مردمی شد و تعیین حکومت جدید در این روز توسط امام خمینی (ره) به مردم سپرده شد.

امام جمعه کرج با بیان اینکه خلف امام راحل، رهبری معظم انقلاب از مردم به عنوان رکن جامعه اسلامی غافل نبوده است گفت: برای ادامه مسیر در دهه پنجم جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بر دوش مردم به مورد جوانان گذاشته شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با بیان اینکه جلوگیری از فساد یکی از اهداف و شعارهای  جمهوری اسلامی است ادامه داد: خط نفوذ خزنده و  با کلمات شیرین و کلمات عامه پسند به دنبال فاصله انداختن بین انقلاب  است و جوانان نسل کنونی با هوشیاری جلوی این اهداف ایستادند.

 حسینی‌همدانی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی متوقف نشده و بالنده است، ادامه داد: در حال حاضر دشمن برای مقابله با ایران خود را نیازمند به ائتلاف با چند کشور معاند می‌بیند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی به اصول خود به شدت پایبند است گفت:  جمهوری اسلامی هرگز در مورد خطوط اصلی  و اصول خود کوتاه نمی‌آید.

وی با بیان اینکه برای خدمت به مردم نباید دست از آرمان‌های انقلاب و اصول کشید گفت: جمهوری اسلامی تا  زمانی که حیات دارد تن به حقارت سازش نمی‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز  با بیان اینکه هر کس به انقلاب و مبانی آن اعتقاد داشته باشد لحظه‌ای با ارتباط با دشمنان فکر نمی‌کند عنوان کرد: آمریکا نمی‌تواند با ایران رابطه دوستانه داشته باشد.

حسینی همدانی با اشاره به اسلام و توسل به آن اجازه نمی‌دهد که  استقلال و عزت جمهوری اسلامی را از بین برود، ادامه داد: همه دشمنی دشمنان با ایران بر سر اسلام است.

وی با بیان اینکه وظیفه همه دفاع از مبانی انقلاب است گفت: دشمنان ایران خودشان به عجز خود اعتراف می کنند و به این نتیجه رسیدند که نظام اسلامی ساقط شدنی نیست و این عجز در سرزمین اشغالی فایل مشاهده است.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه برگزاری جلسه  چند کشور حاشیه خلیج فارس  با اسراییل در راستای توجیه و جبران شکست‌های متعدد است خاطرنشان کرد: دشمن دست‌بردار نیست و به دنبال از بین بردن محتوی و ضربه زدن به نظام اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه  برخی سخنان امروز برخلاف ارزش‌ها و اصول انقلاب است عنوان کرد: ارزش اسلام به بانوان و حمایت انقلاب از زنان در هیچ جای دنیا نبوده و همین ارزش‌گذاری دلیل جذب به اسلام است.

وی با اشاره به حادثه ورزشگاه مشهد مقدس متذکر شد: برخی با نشان دادن روش تکفیری‌ها مسیر را برای  مدیریت هجمه و تهیه خوراک برای بیگانگان و دشمنان نظام هدایت می‌کنند.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه همه باید به قانون ملتزم باشند گفت: در مورد حادثه مشهد برخی قانون‌گریزی می‌کنند. برخی دنبال سوءاستفاده هستند و باید برای افکار عمومی این موضوع خوب روشن شود.

 وی با اشاره به فرارسیدن روز طبیعت گفت: فرهنگ احترام به طبیعت باید از کودکی آموزش داده شود و حفاظت از طبیعت باید در دستور کار قرار گیرد.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه مدارس و دانشگاه‌ها از روزهای آینده باز می‌شود، ادامه داد: اولیای مدارس با کمک خانواده‌ها  برای آموزش هر چه بهتر مشارکت کنند.

وی با اشاره به لزوم تحرک در اجرای برنامه‌های مدیران گفت: ادارات به نظرات مردم و کارشناسان در چارچوب قانون عمل کنند و خود رای عمل نکرده و از نظرات افراد بومی و ظرفیت‌های مردمی استفاده کنند.

انتهای پیام/ح

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …