جمعه , 7 اردیبهشت 1403

امام جمعه کرج: قدرت مقاومت خواب را رژیم صهیونیستی گرفته است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،  آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته کرج با تقدیر از حضور گسترده مردم بصیر و خداجوی کرج در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: مردم روزه دار کرج با بصیرت و اعتقاد، درک زمان و موقعیت و تشخیص  در این روز  در راهپیمایی روز قدس حضور داشتند.

وی با اشاره به فرارسیدن روز عید فطر و اعمال این روز افزود: یکی از آداب عید فطر خواندن دعای ندبه است و منتظران ظهور در فراق مولای خود در این روز اشک‌ریزان هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اشغالگری رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین بیان کرد: 13 میلیون فلسطینی بی‌گناه از ابتدایی‌ترین حقوق خود محروم هستند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه  ملت مظلوم فلسطین در بدترین شرایط زندگی می‌کنند تصریح کرد: هر گونه خواسته ملت مظلوم فلسطین با سرکوب رژیم پلید صهیونیستی روبه‌رو می‌شود و این جنایات و ظلم‌ها به چشم برخی مدعیان حقوق بشر نمی‌آید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با بیان اینکه نامگذاری هوشمندانه روز قدس و حرکت امام خمینی(ره) اجازه نداد غصب فلسطین به فراموشی سپرده شود تصریح کرد: روز قدس نماد خودباوری ملت مظلوم فلسطین است.

حسینی‌همدانی با اشاره به اینکه آزاد مردان و زنان با نفرت شدید در سراسر دنیا فریادهای مرگ بر آمریکا و اسراییل شان بلند شده است، متذکر شد: روز قدس چهره خائنان و مرتجعین عرب و حاکمان مزدور را برملا می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه اعلام عمومی روز  جهانی قدس جنایات مظلوم فلسطین را افشا کرد تصریح کرد: روز قدس جان تازه‌ای به ملت فلسطین برای مقابله با رژیم اسرائیل داد.

وی با بیان اینکه روز قدس در حالی برگزار شد که رژیم صهیونسیتی در لاک دفاعی فرو رفته است ادامه داد: در حال حاضر شرایط در منطقه به نفع فلسطین تغییر یافته و مقاومت در هر زمانی توانایی نفود در قلب سرزمین‌های اشغالی را دارد.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه رژیم جعلی اسرائیل خواب خوش ندارد گفت: قدرت مقاومت و بازدارندگی و توان ملت مظلوم فلسطین خواب را از چشمان رژیم صهیونیستی ربوده است و این رژیم باید منتظر خبرهای مربوط به نابودی خود باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه  باید مراقب سیاست‌های خبیثانه انگلیسی در منطقه بود گفت: سیاست تفرقه بینداز و حکومت کن انگلیس بار دیگر در حال تقویت در منطقه است و  ردپای حرکت مزورانه آنها در منطقه دیده می‌شود.

وی گفت: تفرقه‌اندازی بر علیه جهان اسلام و دو قطبی‌سازی شیعه و سنی کردن حرکت این روباه پیر و خبیث است که باید مراقب این شیطنت‌ها بود و اجازه سوء استفاده از این تحرکات را نداد.

انتهای پیام/ح

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …