پنجشنبه , 9 فروردین 1403

امام جمعه فردیس : آسیب شناسی خوبی در قوه قضائیه انجام شده است

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی روز چهارشنبه به مناسبت هفته قوه قضائیه به خبرنگار ایرنا گفت:  شهید دکتر بهشتی علاوه بر اینکه در بحث قضا قاطعیت لازم و عدالت قضایی را داشت، انسان متفکر ،مدیر و منحصربه فردی بود و واقعا جای این شهید والامقام پس از ۴۰ سال در کشور هنوز خالی است.

امام جمعه فردیس گفت: حجت الاسلام والمسلمین رییسی در این ۲ سال سکانداری قوه قضاییه با برنامه ریزی دقیق و با تجربه ۴۰ ساله ای که در این قوه داشتند، دستگاه قضایی را به سمت تراز جمهوری اسلامی حرکت  دادند و که  اکنون وی رییس جمهور منتخب مردم شدند، امیدواریم کسی بتواند جانشین ایشان شود که این مسیر ادامه دهد.

ایمانی افزود: حجت الاسلام والملسمین  رییسی قوه قضاییه را می شناختند و در این ۲ سال در قوه قضائیه آسیب شناسی  خوبی انجام شد  که ادامه این مسیر موجب می شود تا قوه قضائیه در تراز نظام اسلامی حرکت کند.

وی بیان داشت: وقتی قوه قضاییه در تراز جمهوری اسلامی خواهد بود که مردم بدون لکنت زبان بتوانند در پیشگاه قاضی حاضر شوند و حقشان را بتوانند بگیرند؛ کسی که حقش ضایع می شود به راحتی بتواند با مراجعه به دستگاه قضا احقاق حق برای او شود.

وی افزود:  اگر قوه قضاییه جلوی فسادها و مسایل امثال آن را بگیردو با مفاسد مبارزه کند، ریشه خیلی از فسادها خشکانده می شود.

ایمانی گفت: امیدوارهستیم دستگاه قضا هر روز به سمت جلو حرکت کند، پویایی و تحرک لازم را داشته باشد تا بتواند با دانه درشت ها مقابله نماید .

امام جمعه فردیس اظهار داشت : با اهتمام حجت الاسلام والمسلمین رییسی بیش از ۲ هزار کارخانه  تعطیل شده  کشور به چرخه تولید بازگشت.

وی اظهار داشت: در ۲ سال اخیر بسیاری از دانه درشت هایی که حق و حقوق مردم را نمی دانند گرفتار دستگاه قضا شدند و خیلی از حق و حقوق بیت المال بازگشت.

یکم تا هفتم تیر به نام قوه قضائیه نامگذاری شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …