سه شنبه , 11 اردیبهشت 1403

امام‌جمعه: اجرای طرح فاضلاب مهریز به بررسی علمی نیاز دارد

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی چهارشنبه شب در نشستی با سرپرست فرمانداری و  اعضای شورای اسلامی شهر مهریز افزود: طی روزهای اخیر با شتاب گرفتن اجرای طرح فاضلاب در منطقه جمعی از مردم ابراز ناخرسندی کردند.

وی ادامه داد: شهروندان مهریزی با گفت و گو با مسئولان و همچنین تهیه نامه و طومار از اینکه طرح فاضلاب در شهر در حال انجام است به شدت انتقاد دارند و نظارت، بررسی و پیگیری مجدد موضوع را به صورت دقیق از مسئولان استان و شهرستان خواستار هستند.

امام‌جمعه مهریز اظهار کرد: عقل سلیم اقتضا می‌کند موضوع طرح فاضلاب شهر به صورت علمی با حضور متخصصان منصف با نظارت و پیگیری لازم بررسی و شهروندان را در خصوص نفع آن مطلع کنیم که این کار خیلی مهم و امیدواریم هرچه زودتر محقق شود.

محی‌الدینی بیان کرد: ضروری است جزئیات دقیق این طرح با استفاده از ظرفیت کارشناسان صاحب‌نظر در حوزه آب، منابع زیرزمینی و مسئولان مربوط مورد بــررسی قرار گیــرد و اخبـار جلسات توسط رییس شورای شهر بـه اطلاع عموم شـهروندان برسد.

همچنین محمد دهقان بنادکی سرپرست فرمانداری و سید محمد امین بیدکی رییس شورای اسلامی شهر مهریز با بیان اینکه شروع اجرای طرح فاضلاب موضوع مهمی است که موجب نارضایتی مردم شده بر بررسی و پیگیری موضوع توسط کارشناسان تاکید کردند.

طرح فاضلاب شهر مهریز که عملیات اجرای آن از سال ۱۳۹۲ با همکاری بخش‌خصوصی در سطح منطقه آغاز شده بود بعد از چندین سال تعطیلی دوباره در این شهر آغاز شده و این موضوع موجب نارضایتی شهروندان شده است.

شهر مهریز از سه محله اصلی بغداد آباد، مزویر آباد و مهرپادین تشکیل شده و ۳۵ هزار نفر جمعیت دارد و شامل یک شهر و یک بخش مرکزی با پنج دهستان و ۴۶۷ آبادی است و دارای پنج شهرک صنعتی و افزون بر چهار هزار نیرو در واحدهای تولیدی است .

مرکز این شهرستان  با ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد .

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …