شنبه , 15 اردیبهشت 1403

اقتدار امروز ما مرهون مجاهدت فخری زاده هاست

حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاء الدین آقاجانپور در مراسم بزرگداشت شهید فخری زاده در مسجد مقدس جمکران گفت: حضرت ولیعصر(عج) هنگام ظهور با قدرت های استکباری مواجه می شوند، از این رو منتظران واقعی باید علاوه بر آمادگی معنوی، به اقتدار دفاعی دست یابند.

وی شهید فخری زاده را از عاشقان و منتظران واقعی امام زمان(عج) دانست و گفت: فخری زاده راه قوی شدن و ایستادگی در برابر زورگویی و زیاده خواهی دشمنان را به ما آموخت و سالهای پربرکت عمر خود را برای دستیابی کشورمان به عزت و اقتدار تا لحظه شهادت تلاش کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به ابراز خرسندی رژیم اشغالگر صهیونیستی از شهادت شهید فخری زاده، خاطرنشان کرد: ایشان با اخلاص کم نظیر خود همواره به دنبال گمنامی بود و پس از شهادت ایشان، مردم جایگاه واقعی و ترس دشمنان از او را درک کردند.

وی اظهار داشت: ماهیت مستکبران غربی، زورگویی، وحشی گری و سلطه طلبی است و ما فقط باید به دنبال دستیابی به قدرت و اقتدار در برابر آنها باشیم.

آقاجانپور در پایان با اشاره به حضور عزتمندانه نمایندگان ایران در مجامع بین المللی، آن را به برکت مجاهدت شهدای انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: پیام شهیدان ایستادگی در برابر جبهه کفر و استکبار است و امیدواریم که خداوند متعال به همه ما توفیق این عزتمندی را بدهد.

راز سرزندگی مجاهدان انقلاب، ایمان و اعتقاد راسخ است

سخنران دیگر این مراسم نیز گفت: راز جوان ماندن و سرزندگی مجاهدانی همچون شهید سلیمانی و شهید فخری زاده، ایمان و اعتقاد راسخ، تقوا و خداترسی و کردار و عمل صالح است.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مؤمنی در مراسم بزرگداشت شهید فخری زاده در مسجد مقدس جمکران گفت: خداوند متعال مؤمنانی که اهل بندگی و ترک محرمات بوده و در برابر مشرکان و منافقان با اقتدار ایستادگی می کنند، جایگزین کسانی می کند که از جبهه حق برگشته اند.

مدرس حوزه با اشاره به سالها مجاهدت و تلاش علمی و معنوی شهید فخری زاده در اوج گمنامی، خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار خدمت به خلق را سلوک الی الله می دانست، در خدمت به نظام اسلامی هیچگاه دچار کبر و غرور نشد و از هیچ قدرت استکباری ترس و واهمه نداشت.

وی با بیان اینکه باید ویژگی های شخصیتی و مجاهدت خستگی ناپذیر شهید سلیمانی ها و شهید فخری زاده ها برای جوانان تبیین شود، اظهار داشت: نقش و تأثیرگذاری این چنین شخصیت هایی در جبهه حق است که دشمنان را اینگونه به خون آنها تشنه می کند.

مؤمنی در ادامه افزود: امروز جوانان کشورمان باید با الگوگرفتن از شهدای انقلاب اسلامی، اکنون که در اوج توان و انگیزه هستند، خود را برای خدمت به مکتب اهل بیت(ع) و ظهور حضرت ولیعصر(عج) آماده کنند.

وی در پایان با بیان اینکه شهید فخری زاده، عمر بابرکت خود را برای بندگی خداوند متعال و خدمت به اسلام و انقلاب قرار داده بود، گفت: ایشان فرصت جوانی را برای انس با اهل بیت عصمت و طهارت(ع) مغتنم شمرد و باید زمان بگذرد تا هرچه بیشتر مقام و جایگاه این شهیدان بر ما روشن شود.

شهید محسن فخری زاده در تاریخ ۷ آذر ۱۳۹۹ در منطقه آبسرد دماوند در یک عملیات تروریستی از سوی دشمنان انقلاب اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمد./

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …