شنبه , 15 اردیبهشت 1403

افزایش پرواز‌های تفریحی فرودگاه پیام البرز

افزایش پرواز‌های تفریحی فرودگاه پیام البرزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، ارسلان ذاکری افشار با اشاره به ظرفیت‌های بخش هوایی فرودگاه پیام گفت: هم اکنون در کنار پرواز‌های کارگو، مسافری و آموزشی پرواز‌های تفریحی نیز از پیام در حال انجام است.
عضو هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام استان البرز اضافه کرد: ظرفیت‌های فرودگاه بین المللی پیام در بخش هوانوردی به گونه‌ای است که در تمام بخش‌ها از جمله پرواز‌های تفریحی قابلیت توسعه پرواز‌ها را دارد.
ذاکری افشار گفت: هم اکنون در روز‌های پنجشنبه و جمعه پرواز‌های تفریحی با هواپیما‌های ۲ نفره در حال انجام است که مورد استقبال مردم قرار گرفته است.
او ادامه داد: با توجه به افزایش متقاضیان بنا داریم تا پس از انجام بررسی‌های لازم پرواز‌های تفریحی را از فرودگاه بین المللی پیام افزایش دهیم.
ذاکری افشار گفت: پرواز‌های تفریحی از فرودگاه بین المللی پیام با هواپیمای فوق سبک که دارای بالاترین ضریب ایمنی و استاندارد هستند در حال انجام است.
فرودگاه پیام البرز در ۲ بخش باری و مسافری خدمات ارائه می‌کند، ضمن آنکه بخش خدمات آموزشی و هوانوردی تفریحی در این مجموعه فعال است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …