شنبه , 8 اردیبهشت 1403

اعضای باند “سارقان مأمورنما” در کرج بازداشت شدند

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،  سرهنگ محمد نادربیگی  در جمع خبرنگاران با اشاره به متلاشی شدن باند 6 نفره مامورنما اظهار داشت: درپی وقوع چندفقره سرقت تحت عنوان مامور در سطح شهر کرج، موضوع به صورت ویژه در دستور کارپلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات اولیه حاکی از این بود که سارقان به صورت چند نفره با سوء استفاده از البسه تجهیزات نظامی جعلی، به بهانه همراه داشتن مواد مخدر اقدام به بازرسی خودرو مالباختگان کرده و با تهدید آن‌ها اقدام به اخاذی و زورگیری کرده و از محل متواری می شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی و انجام اقدامات گسترده پلیسی-اطلاعاتی، سرانجام سارقان شناسایی شده و پس از اخذ دستور مقام قضائی، باند 6 نفره سارقان در یک عملیات ضربتی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ نادربیگی گفت: سارقان که در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی بودند، پس از مواجهه با شواهد و مدارک و رویارویی با مالباختگان چاره ای جز اعتراف نیافته و به 32 فقره سرقت تحت عنوان مامور انتظامی اقرار کردند.

وی با اشاره به بازرسی مخفیگاه متهمان گفت: تعدادی تلفن همراه و طلاجات از مخفیگاه متهمان کشف و همه مالباختگان پرونده نیز شناسایی شدند.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه نداشتن کارت شناسایی معتبر، حکم ماموریت و یا حکم قضائی نشانه بارز سارقان مامورنماست، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سارقان و ماموران قلابی بیشتر به دنبال افراد کم سواد و سوء استفاده از آنان هستند، شهروندان حتما در مواجهه با افراد مشکوک کارت شناسایی را از آن‌ها مطالبه کرده و مندرجات آن را با صاحب کارت تطبیق دهند.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …