پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

استاندار چهارمحال و بختیاری:خدمت‌رسانی به جانبازان مختص یک دستگاه اجرایی نیست

به گزارش ایرنا، غلامعلی حیدری دوشنبه شب در جمع جانبازان نخاعی و خانواده آنها به مناسبت روز جانباز در مجتمع رفاهی لاله شهرکرد ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت قمربنی هاشم (ع) با تاکید بر اینکه جانبازان برای صیانت ازکشور و انقلاب و دفاع از مملکت و ناموش مردم از جان و اعضای بدن خود گذشتند افزود: وظیفه همه خدمتگزاران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی است که برای رفع مشکلات جانبازان و خانواده آنان تلاش کنند و مشکلات این عزیزان را شناسایی و با کمال افتخار مشکلات آنها را برطرف کنند.

وی اظهارداشت: حضور در جمع جانبازان و خانواده آنها یک توفیق است که از نزدیک دیدار دوباره با همرزمان خود داشته باشیم و از خانواده جانبازان به خصوص همسران آنان تقدیر و تشکر کنیم که با صبر و متانت زندگی را سرپرستی و با مشکلات زیاد با الگو گرفتن از حضرت زینب (س) برای ادامه زندگی تلاش می‌کنند.

حیدری افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس به دلیل ایستادگی و مردانگی جانبازان، شهدا و رزمندگان در مقابل دشمن پیروز شدیم و یک مقطع خوب و درخشان در تاریخ کشور ثبت شد و شما اجازه ندادید که یک وجب از خاک کشور به دست دشمن داده شود.

وی با بیان اینکه جانبازان  سند افتخار برای کشور هستند و آیندگان به رشادت و بزرگواری آنها افتخار خواهند کرد، اظهارداشت: خانواده جانبازان با صبر، بزرگواری، بزرگ منشی به جانبازان و رزمندگان خدمت می‌کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ناامید کردن مردم نسبت به انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی است،گفت: دشمن با استفاده از فناوری به‌روز و امکانات فراوان رسانه‌ای به دنبال ضعیف نشان دادن نظام و ضربه زدن به نظام است و برای مقابله با این دسیسه دشمن به یک جهاد نیاز است.

۷۰۰ طرح عمرانی نیمه تمام در استان وجود دارد

حیدری با اشاره به اینکه در مدت زمان خدمت خود در استان سفرهای استانی به شهرستان‌های مختلف انجام شده و سرکشی و بازدید سرزده نیز از ادارات و نهادها انجام شده و مسایل ومشکلات شناسایی شده، گفت: هم اکنون در استان ۷۰۰ طرح عمرانی نیمه تمام وجود دارد که به اتمام رساندن این طرح‌ها یک توسعه همه جانبه در استان را فراهم دارد.

به گفته وی، بیکاری یکی از مهمترین مشکلات مردم استان است و باید با اجرای طرح‌های اشتغالزایی در حوزه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، خدمات، صنایع دستی و گردشگری نرخ بیکاری استان را کاهش داد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال وبختیاری نیز با اشاره به اینکه هم‌اکنون  هفت هزار و ۳۵۰ نفر از جانبازان هشت سال دفاع مقدس در قید حیات هستند، گفت: از این تعداد ۱۴جانباز ویلچری و قطع نخاع است.

فریبرز نجفی افزود: دیدار و سرکشی از جانبازان بالای ۷۰ درصد و همچنین جانبازان قطع نخاع به نیابت از همه جانبازان استان انجام شده که امسال به دلیل شرایط کرونایی امکان برگزاری برنامه‌های  مختلف از جمله تجلیل از همه جانبازان به دلیل دستورالعمل‌های بهداشتی امکان پذیر نبود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …