یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

استاندار: مدیران البرزی با وحدت و انسجام کارهای بزرگی انجام دهند

«مجتبی عبداللهی» عصر روز چهارشنبه در همایش تجلیل از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان  از ۴۵۰ نفر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران البرزی که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، به حضور جمعی و پرشور مدیران استانی دراین همایش اشاره کردو افزود: این حضور و توجه پرمعنای شما حاکی از عشق و علاقه شما به خانواده شهدا است.

وی اظهار داشت: این حضور نشان می دهد که با انسجام کارهای بزرگی می توان دراستان انجام داد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه ماه شعبان و روز جانباز که تولد حضرت ابوالفضل العباس (ع) می باشد قرار داریم، گفت: بایستی چنین دیدارهایی را نیز در این ایام با جانبازان داشته باشیم زیرا دیدار با جانبازان کمتر از دیدار با خانواده شهدا نیست و بایستی بیشتر از توجه به شهدا به جانبازان وشهدای زنده توجه کرد.

عبداللهی یادآور شد که بسیاری از جانبازان شرایط سختی را از لحاظ جسمانی و روحی دارند و بایستی از آن ها دلجویی شود.

دیدار با سه هزار خانواده شهید البرزی

«سلیمان رستمیان»، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز نیز در این همایش گفت: در اجرای طرح سپاس و تکریم و تجلیل خانواده شهدا و ایثارگران قرار شد از ۱۰ بهمن ماه تا ۱۰ اسفند ماه سال جاری مسوولین و مدیران کل البرزی با سه هزار خانواده شهید دیدار کنند.

مدیران کل دستگاه های اجرایی استان البرز عصر امروز به صورت همزمان یک حرکت نمادین را که دیدار با ۴۵۰ خانواده شهید است، اجرا کردند به طوریکه هر مدیرکل و مدیر با ۲ خانواده شهید دیدار دارد.

استان البرز پنج هزار و ۲۵۰ شهید تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …