پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

تنوع اقوام در البرز فرصتی برای برنامه‌های فرهنگی در ماه رمضان

استاندار البرز گفت: این استان با وجود تنوع اقوام و فرهنگ ها، می‌تواند در اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگی ماه رمضان الگو باشد.

تنوع اقوام در البرز فرصتی برای برنامه‌های فرهنگی در ماه رمضانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، مجتبی عبداللهی، در نشست برنامه ریزی برای ماه رمضان در البرز افزود: باید دستگاه‌های متولی به ویژه در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی طی هماهنگی و انسجام به اجرای برنامه‌های خاص ماه مبارک رمضان بپردازند.

استاندار البرز ادامه داد: جشن‌ها و مراسم این ماه باید با شور و نشاط فراوان و دعوت از مردم در سراسر استان برپا شود.
به گفته عبداللهی: درب مساجد، امامزاده‌ها و اماکن فرهنگی استان البرز باید به روی روزه داران باز باشد و پارک ها، بوستان‌ها و اماکن تفریحی با نور پردازی و تزیین‌های رمضانی مهیای پذیرایی از مردم باشند.
او افزود: شهرداری ها، اماکن متبرکه با تبلیغات محیطی به جد درصدد برنامه ریزی برای این ماه مبارک باشند.
استاندار البرز گفت: در این ماه مبارک باید توجه ویژه‌ای نیز به ایتام، نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه داشته باشیم و دستگاه‌ها با کمک خیرین به دنبال تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی باشند.
او افزود: همواره شاهد بوده ایم که در ماه مبارک رمضان جرم و گناه کاهش چشمگیری داشته است از این رو باید از این ایام در راستای فرهنگ‌سازی و آموزش برای مقابله با جرم در تمام ایام سال استفاده کنیم.
عبداللهی گفت: دین و فرهنگ غنی ما عامل موثری در اخلاق مداری و کاهش جرم و گناه دارد از این رو باید این موضوع را مورد توجه قرار دهیم.
او افزود: صدا و سیمای استان البرز باید هر شب برنامه ویژه‌ای در بقاع متبرکه و مساجد با مشارکت مردم اجرا کند.
استاندار البرز گفت: نخبگان و جوانان خوش فکر استان در خصوص کاهش جرایم در طول سال با الگو گرفتن از رفتار مردم در ماه مبارک رمضان، طرح و برنامه بدهند تا اجرایی و عملیاتی شود.
او با اشاره به اینکه با جدیت با تظاهر به روزه خواری برخورد خواهد شد، گفت: تمام فضا‌های تبلیغاتی استان باید به ماه مبارک رمضان اختصاص یابد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …