پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

استاندار: خانه جوان در تمام شهرستان های البرز راه اندازی شود

 مجتبی عبداللهی شنبه شب در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان البرز  افزود: جوانی که به تازگی ازدواج کرده باید در مسیر زندگی  حمایت شود تا با بن بست های متعدد مواجه نشود.

وی ادامه داد: بانک های البرز آمار دقیقی از تعداد متقاضیان وام ازدواج در استان ارائه دهند و تمام  متقاضیان باید با همراهی بانک ها و پیگیری اداره کل ورزش و جوانان تا پایان سال تسهیلات خود را دریافت کنند.
عبداللهی گفت: جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان باید هر ماه برگزار شود و فرمانداران نیز همین روند را در شهرستان ها دنبال کنند.
استاندار البرز  ضمن تاکید بر برگزاری کارگاه های آموزش سبک زندگی برای جوانان بیان داشت : استفاده از اساتید مجرب و شاخص در این کارگاه ها ضروری است.

وی افزود: باید با استفاده از ظرفیت های استانی در حوزه های مختلف به ویژه خیرین و  تشکل های مردم نهاد، جهت تهیه بسته های حمایتی برای ازدواج جوانان اقدام کنیم.
عبداللهی گفت: از اساتید، صاحبنظران و جوانان درخواست داریم که در خصوص راهکارهای تخصصی افزایش ازدواج و کاهش طلاق وارد عمل شوند.
وی افزود: به گذشته باز نمی گردیم، اگر کوتاهی و کمبودی در ارایه خدمات و حمایت جوانان وجود داشته اکنون درصدد جبران هستیم و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
استاندار البرز ادامه داد : از جوانان انتظار داریم که ظرفیت های استان را بشناسند و در راستای بهره برداری از آنها راهکار ارایه دهند، در این رابطه می توان سکونت اقوام مختلف ایرانی را در این استان مورد توجه قرار داد و برای ایجاد همگرایی و استفاده از آداب و سنن اقوام مختلف در حوزه گردشگری برنامه ریزی کرد.
وی افزود: ستاد ساماندهی امور جوانان باید به سراغ حوزه های فرهنگی اجتماعی ادارات، دستگاه ها و نهادها برود و برای تجمیع امکانات و متمرکز کردن اعتبارات و حمایت ها، برنامه بدهد.
عبداللهی با بیان اینکه باید وحدت، انسجام و هم افزایی در البرز نهادینه شود، گفت: بر این باور هستیم که حل و فصل بسیاری از مشکلات در گرو کاهش دغدغه های اقتصادی است از این رو اکنون بین قوا اراده ای قوی در نهایت اتحاد و انسجام برای گره گشایی از این مشکل شکل گرفته است.

استان البرز با جمعیت بیش از سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارای هفت شهرستان است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …