دوشنبه , 24 اردیبهشت 1403

استاندار : البرز به مقصد گردشگری تبدیل شود

 مجتبی عبداللهی روز پنجشنبه در نشست ستاد استقبال از سفر که در آستانه سال جدید برگزار شد، افزود:  دفترچه ها باید بسیار جامع باشند و تمام ویژگی های استان را همراه با راهنمای اماکن تفریحی و اقامتگاهی، تلفن های ضروری، مناطق گردشگری  را در بر بگیرند.
استاندار البرز بیان داشت: اکنون سویه جدید کرونا با نام امیکرون به سرعت در حال شیوع است و شهرستان کرج نیز در وضعیت زرد قرار گرفته است.
وی ادامه داد: بر این اساس هنوز وضعیت برای تعطیلات نوروزی به صورت کامل مشخص نیست و ممکن است به فراخور زمان، محدودیت هایی اعمال شود.
عبداللهی گفت: در هر صورت باید فضای محله ها و شهرهای استان را برای استقبال از نوروز مهیا کنیم و برای این منظور شهرداری ها مسئولیت خطیری دارند.
وی افزود: ضرورت دارد که نقاط مختلف استان چهره نویی به خود بگیرند، نظافت، زیباسازی و ایجاد المان های شکیل و مناسب در نقاط مختلف استان بویژه ورودی ها، ضرورت دارد.
استاندار البرز گفت: اگر شرایط سفر فراهم باشد، باید تمام مراکز تفرجگاهی، طبیعی، تاریخی، اقامتگاهی، رستوران ها برای پذیرایی از مسافران آماده باشند.
وی افزود: البرز از سوی مقام معظم رهبری ایران کوچک لقب گرفته و ما باید به بطن این تعبیر توجه کنیم و از فرصت حضور اقوام برای افزایش همگرایی و وحدت استفاده کنیم.
استاندار البرز گفت: این استان می تواند در تمام ایام سال بویژه تعطیلات نوروز نمایشگاه اقوام داشته باشد و ظرفیت های قومیت های مختلف ایرانی را به نمایش بگذارد.
وی افزود: تمام دستگاه های خدمات رسان عضو ستاد باید به صورت تجمیعی در قالب چادرها و سازه های شکیل، مکان هایی را برای ارایه خدمت پیش بینی کنند.

استان البرز دارای ۵۵۰ اثر تاریخی و طبیعی است که حدود ۳۰۰ اثر آنها ثبت ملی شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …