چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403

نیروی انتظامی درتامین امنیت از جان مایه می گذارد

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس،  عزیزاله شهبازی به مناسبت هفته ناجا در دیدار با فرماندهان انتظامی استان البر با اشاره به نقش هوشمند شدن پلیس در تامین نظم و امنیت، اظهارداشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حفظ نظم، امنیت داخلی و برقراری فضای آرام جامعه نقش اساسی و کلیدی بر عهده دارد و همیشه ثابت کرده که به عنوان یار و یاور در کنار مردم بوده و از هرگونه خدمتی کوتاهی نکرده است .
وی همچنین  از تلاش های شبانه روزی پلیس و خدمات ارزنده آن در استان البرز قدردانی کرد و خاطرنشان کرد : استان البرز علی رغم اینکه تراکم جمعیتی بالایی داشته و شهروندان آن از اقشار و اقوام مختلف هستند، از امنیت مطلوبی برخوردار است که این نتیجه تلاش های شبانه روزی کارکنان جان برکف ناجا است.
شهبازی گفت:  امنیت خود را مرهون تلاش های فرمانده و کارکنان انتظامی استان می دانیم و  پیام مقام معظم رهبری به مناسبت هفته ناجا نشان از رضایت ایشان از این سازمان عظیم دارد و این خود برگ زرینی در اوراق عملکرد پلیس است.
وی افزود: اقدامات چشمگیر فرمانده انتظامی استان البرز در تمام طول سال به ویژه در مناسبت های خاص، شایسته قدردانی است و همین تلاش ها مصداق واقعی سخن رهبری است که فرمودند نیروهای انتظامی مجاهدان فی سبیل اله هستند.
استاندار البرز بیان داشت: پلیس البرز با تلاش و اهتمام هرچه بیشتر و بهره گیری از بیانات مقام معظم رهبری با تلاش جهادی و اقتدار سعی بر کارآمدی در امور محوله داشته و به لطف خدا نیز شاهد امنیت و آرامش خوبی در سطح استان هستیم.
در ادامه این دیدار سردار  عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز نیز ضمن تقدیر از حضور استاندار و معاونان وی در ستاد فرماندهی پلیس البرز،اظهارداشت : وظیفه ذاتی پلیس برقراری نظم و امنیت در جامعه است و ما در این مسیر خدمت به خلق خدا را عبادت می دانیم و همه تلاش خود را برای حفظ امنیت و آسایش مردم انجام می دهیم .
وی با اشاره به نقش و اهمیت همبستگی و تعامل دستگاه های دولتی با پلیس اظهار داشت: دستگاه ها نقش بسزایی در روند رو به رشد و موفقیت پلیس دارند و خدا را شاکریم که این تعامل و همکاری در سطح این استان محقق شده است .
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی که “پلیس هوشمند، امنیت پایدار” نامگذاری شده، ادامه داد: با هوشمند شدن پلیس، خدمت رسانی به مردم با سرعت و دقت بیشتری انجام می شود.
 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …