شنبه , 8 اردیبهشت 1403

اداره کل ورزش و جوانان البرز برای حمایت از ورزشکاران استان برنامه عملیاتی ارائه کند

به   گزارش  خبرگزاری تسنیم از کرج، مجتبی عبداللهی در دیدار با جمعی از ورزشکاران استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: بسیار خرسندم که در جمع ورزشکاران، قهرمان، پهلوانان و افتخار آفرینان استان هستم.

وی ادامه داد: ورزش تاثیر بسزایی در سلامت جامعه دارد و روحیه ورزشکاری و قهرمانی مروج ایثار و فداکاری و پهلوانی در کشور است.

عبداللهی گفت: قدردان فعالان عرصه‌های مختلف ورزشی هستیم چراکه نام ایران اسلامی را در عرصه‌های جهانی و بین المللی طنین انداز می کنند.

وی افزود: ورزشکاران و پهلوانان کشور همواره مورد توجه و تقدیر مقام معظم رهبری هستند و ایشان این جایگاه را با اهمیت و تاثیرگذار می دانند.

عبداللهی گفت: به طور قطع در حوزه زیرساخت‌های ورزشی و رسیدگی به ورزشکاران مشکلاتی وجود دارد که برای حل آنها درصدد اتخاذ تدابیر لازم هستیم.

وی افزود: در سفری که ریاست محترم جمهور به البرز دارند توفیق یافته این برنامه‌های خوبی را در حوزه ارتقا سرانه‌های مختلف اعم از ورزشی استان ارائه دهیم که با استقبال خوبی نیز مواجه شده ایم.

استاندار البرز گفت: بی شک از کمبودها و مشکلات آگاه هستم و به همین دلیل هم قدردان زحمات و تلاش های ورزشکاران و مدال آوران استان هستم.

وی افزود: به صورت شبانه روزی برای حل مشکلات ورزشی استان تلاش خواهم کرد و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

عبداللهی گفت: مدیرکل ورزش و جوانان استان باید دستورالعملی برای حمایت از ورزشکاران مدال آور استان تهیه کند و برای اجرا ارائه دهد.
وی افزود: در این راستا شوراهای اسلامی شهر نیز برای کمک‌های مالی وارد عمل می شوند.

انتهای پیام/ ع

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …