جمعه , 10 فروردین 1403

افزایش ۲۳ درصدی خروجی خودرو از محورهای مواصلاتی البرز

به گزارش خبرنگار مهر، علی شادفر صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی استان البرز اظهار کرد: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از دستگاه‌های ترددشمار فعال در محورهای مواصلاتی البرز در اردیبهشت‌ماه سال جاری ورود ۸ میلیون و ۲۳۵ هزار و ۹۳۸ خودرو به محورهای مواصلاتی البرز ثبت شده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۸ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در این بازه زمانی ۸ میلیون و ۳۴۹ هزار و ۷۷۴ تردد خروجی وسایل نقلیه از استان ثبت شده است، افزود: خروجی خودرو از محورهای مواصلاتی البرز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نیز ۲۳ افزایش داشته است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با بیان اینکه حدود ۵/۵ درصد تردد در محورهای مواصلاتی البرز مربوط به خودروهای سنگین بوده است، گفت: سرعت متوسط وسایل نقلیه در این بازه زمانی ۷۲ کیلومتر در ساعت و پرترددترین محور استان آزادراه کرج – قزوین (محدوده پایانه شهید کلانتری) با متوسط تردد پنج هزار و ۸۰۶ خودرو در ساعت بوده است.

وی متذکر شد شد: رانندگان حتماً قبل از عزیمت به سفر، از طریق تماس با تلفن گویا و سامانه جامع ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان و کشور مطلع شوند تا سفر ایمن‌تری را داشته باشند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …