جمعه , 31 فروردین 1403

انتصاب «حجت‌الاسلام محمدی» به ریاست ستاد نماز جمعه شهر کرج

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در حکمی حجت‌الاسلام محمدمهدی محمدی را به‌عنوان رئیس ستاد نماز جمعه شهر کرج منصوب و از مساعی و تلاش‌های بی‌شائبه جناب آقای مهندس میر وکیلی نیز تشکر و قدردانی کرد.

متن حکم نماینده رهبر انقلاب اسلامی در استان البرز به این شرح است:

برادر بزرگوار جناب حجت‌الاسلام محمدمهدی محمدی بدون تردید یکی از مراکز پیونددهنده امام و امت در نظام اسلامی پایگاه نماز جمعه است.

نماز جمعه مظهر وحدت آحاد ملت و تقویت بصیرت و دیانت در جامعه است که دشمنان اسلام و انقلاب از این سنگر حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های الهی غافل نبوده همواره برای تعطیل، تضعیف و یا خنثی کردن آثار آن از همه توان خود ولو با عملیات ترور و بمب‌گذاری و یا استفاده از بوق‌های شیطانی بهره برده‌اند که به فضل الهی همیشه خوار و منکوب شده‌اند. با توجه به تجربه و تعهد حضرتعالی و توان لازم در اجرای مسائل فرهنگی اجتماعی به نحو مطلوب، شمارا به‌عنوان رئیس ستاد نماز جمعه شهر کرج منصوب می‌نمایم.

امید است با توکل به خدای تعالی و توسل به اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و نصب العین قرار دادن تقوای الهی از برکات فراوان خدمت به نماز و نمازگزاران جمعه بهره‌مند باشید، لذا متوقع است که بتوانید با اقدامات مؤثر خود به اجتماع مؤمنین به‌خصوص جوانان در میعادگاه جمعه رونق بخشیده این قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق را در گام دوم انقلاب به جایگاه تراز خود نزدیک فرمائید. بنابراین لازم است با برنامه متقن و به‌کارگیری افراد متدین و درعین‌حال آماده خدمت و جهادی و آشنا به امور فرهنگی اقداماتی که در پیوست ارائه می‌شود را عملیاتی کرده به اجرا درآورید. ان‌شاءالله.

در ضمن از مساعی و تلاش‌های بی‌شائبه جناب آقای مهندس میر وکیلی که در این سال‌ها به نماز و نمازگزاران خدمت کردند تشکر و قدردانی می‌نمایم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …