جمعه , 10 فروردین 1403

احداث کمربند جنوبی فردیس – کرج در دستور کار قرار گرفت

رضا خالقی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان فردیس، افزود: مشکل ترافیک فردیس یکی از دغدغه های مردم این منطقه  است که نیازمند پیگیری نمایندگان مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی است.

وی اظهار داشت: در مقطعی که کمربند شمالی کرج آغاز نشده بود ، کمربند جنوبی استان البرز  اولویت اول وزارت راه و شهرسازی بود.

خالقی گفت:  احداث  کمربند جنوبی فردیس – کرج در وزات راه وشهرسازی مورد بررسی قرار گرفت  که البته ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تملک املاک مسیر  نیاز است.

وی افزود: در عین حال به صورت موازی ۲ کمربندی شرقی و غربی  برای منطقه فردیس پیش بینی شده که قرار است با همکاری شهرداری این شهر احداث شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی البرز  در خصوص طرح جامع فردیس بیان داشت :  طرح جامع باید به ۹۰ درصد پیشرفت برسد تا مراحل بررسی آن آغاز شود .

بزرگراه جنوبی کرج اواخر دهه ۸۰ در دولت دهم به تصویب رسید و قرار شد امتداد آزاد راه شهید همت برای روان سازی ترافیک شرق البرز احداث شود.

همزمان این بزرگراه ، یک مسیر دیگر در شمال کرج  به طول ۱۷.۵ کیلومتر و در امتداد آزاد راه شهید همت عملیات احداث آن اجرایی شد که اکنون حدود ۶۵ درصد پشیرفت فیزیکی دارد. 

در صورت تکمیل و احداث این ۲ کمربندی بخش عمده ترافیک استان البرز روان سازی خواهد شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …