یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

اجرای رزمایش مواسات البرز با توزیع ۴۲ هزار بسته معیشتی

سرهنگ پاسدار مهران طیران روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رزمایش مواسات و همدلی به مناسبت هفته مقاومت از دیروز شنبه 11 دی ماه در استان آغاز و تا ۱۵ دی ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مراسم متمرکز استانی این رزمایش فردا  دوشنبه  همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در  سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج انجام می شود، اظهار داشت: در این مراسم کار توزیع پنج هزار بسته معیشتی از کانون شهید سبحانی سپاه کرج به صورت خودرویی در سطح شهر انجام می شود.

طیران با بیان اینکه  کار جمع آوری  ۴۲ هزار بسته معیشتی  فقط توسط سپاه و بسیج استان انجام شده است، گفت:از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای هفته مقاومت آزادسازی ۱۲ زندانی جرایم غیرعمد و مالی، تهیه و توزیع ۲۸ سری جهیزیه برای نوعروسان و  پخت ۱۵۰ هزار پرس غذا و نذر قربانی می باشد.

وی یادآور شد که هم اکنون۹۶ پروژه محرومیت زدایی نیز در سطح استان در حال اجرا  است که بیشتر آن ها  ساخت خانه های محرومان تشکیل می دهند که توسط سپاه ناحیه امام حسین (ع)  کرج اجرایی شده است.

رییس بسیج سازندگی استان البرز اعزام تیم های پزشکی و بهداشت و سلامت را به مناطق محروم و حاشیه نشین استان از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …