پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

اجرای جشن مهدوی دانش آموزی در ۸۰۰ محله البرز

« مجتبی فریدونی » روز جمعه در حاشیه اجرای گروه سرود دانش آموزان اتحادیه انجمن های اسلامی با عنوان گام دوم انقلاب و یا مهدی در مصلی امام خمینی (ره) کرج به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: جشن های ویژه هفته مهدویت همزمان با میلاد آقا امام زمان (عج) در ۸۰۰ محله، مجلس و محفل مهدوی استان البرز درحال برگزاری است.

وی بیان داشت: دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی استان البرز در روز ولادت گل سر سبد هستی با تشکیل گروه های هشت نفری سرود، سونامی سرود انصاری به راه انداخته اند.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان اجرای این سرودها را در محلات به عشق منجی عالم بشریت انجام می دهند، خاطرنشان کرد: در این حرکت دلی و معنوی بسیاری از مردم در محله های مختلف استان البرز نیز همراه شده اند که این اقدام نشان از عشق درونی آنها به منجی عالم بشریت دارد.

فریدونی تصریح کرد: به مناسبت هفته مهدویت برنامه های  دیگری با مشارکت دانش آموزان و اولیا در فضای مجازی درقالب کلیپ، عکس نوشته، پیام های صوتی و تصویری، دل نوشته، نماهنگ و مسابقات فرهنگی و هنری در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: ایجاد و تقویت فضای امید، نشاط و مشارکت در سطح جامعه با محوریت انتظار فرج حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و توسعه و ترویج معارف دینی در بین نسل نوجوان و جوان از جمله اهداف برگزاری جشن مهدوی دانش آموزی در محلات البرز است.

وی اضافه کرد: دانش آموزان البرز می کوشند این جشن را با شکوه هرچه تمام به عشق منجی عالم بشریت همانند جشن غدیر برگزار کنند.

مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرز تاکید کرد: دانش آموزان با اجرای جشن مهدوی شادی و نشاط را به پشت پنجره خانه‌ها می برند و ولادت منجی عالم بشریت را با هنر زیبای سرود گروهی به مردم در محلات استان البرز تبریک می گویند.

استان البرز ۵۱۲ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …