یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

آموزش در مدارس متوسطه اول غیرحضوری شد

نماینده عالی دولت در البرز گفت: به مدت ۲ هفته مدارس متوسطه اول به صورت غیرحضوری و متوسطه دوم و دانشگاه‌ها نیز به صورت ترکیبی به فعالیت خود ادامه می دهند.

آموزش در مدارس متوسطه اول غیرحضوری شدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز البرز، مجتبی عبداللهی گفت: با توجه به سرعت همه گیری سویه اومیکرون رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و تزریق دز دوم و سوم کرونا به جد مورد تاکید است.

به گفته نماینده عالی دولت در البرز: در شرایط حساسی قرار داریم چراکه از طرفی با شیوع سریع سویه جدید کرونا و آغاز موج ششم این بیماری مواجه هستیم و از سوی دیگر مناسبت‌های ملی و مذهبی و تعطیلات نوروز را در پیش داریم.

استاندار البرز گفت: تمامی مردم، بسیج، صنوف، فعالان اجتماعی و… به طروق مختلف باید به کمک کادر بهداشت و درمان بشتابند.

او با بیان این که تعداد مراجعان با علائم کرونا به بیمارستان‌ها و همچنین بستری‌ها بشدت افزایش یافته، گفت: کودکان و افراد سنین پایین‌تر نیز به شدت درگیر می‌شوند از این رو با توجه به پایین بودن ایمنی کودکان، باید به منظور پیشگیری از ابتلا، تدابیر لازم را داشته باشیم.

او افزود: باید ارائه خدمات در صنوف و ادارات مشروط به داشتن کارت واکسن و ماسک باشد و این امر با جدیت بیشتری دنبال شود.

به گفته نماینده عالی دولت در البرز مدارس متوسطه اول به مدت ۲ هفته به صورت غیرحضوری و متوسطه دوم و دانشگاه‌ها نیز بنا به صلاح دید کادر آموزشی به صورت ترکیبی حضوری و مجازی فعالیت داشته باشند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …