جمعه , 14 اردیبهشت 1403

آزاد راه‌های زنجان پوشیده از مه غلیظ است

جواد یوسفی روز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر علاوه بر آزادراه ها، جاده های ترانزیت زنجان – میانه، زنجان – خرم دره – ابهر نیز دید افقی رانندگان کاهش یافته است.
به گفته وی، جاده های خدابنده – همدان، زنجان – بیجار، زنجان – دندی، زنجان – طارم، زنجان – تهم – چورزق، سلطانیه به خدابنده، نیز پوشیده از مه غلیظ و دید افقی رانندگان کاهش یافته است.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، از رانندگان و مسافران خواست پیش از سفر از سلامت خودروهای خود اطمینان داشته باشند و تجهیزات ایمنی و گرمایشی از جمله زنجیرچرخ، پتو، لباس گرم، جیزه غذایی خشک فاسد نشدنی همراه داشته باشند.
یوسفی اضافه کرد: بر اساس پیش بینی هواشناسی استان زنجان، امروز هوای این استان برفی و بارانی همراه با وزش باد است، رانندگان از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند و عجله ای در ادامه مسیر نداشته باشند.
وی با بیان اینکه تردد در مسیرهای ارتباطی استان عادی و روان است، ادامه داد: در حال حاضر اکیپ راهداری در ۳۲ گردنه کوهستانی و صعب العبور به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می‌دهند.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: رانندگانی که قصد تردد دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.
به گزارش ایرنا، ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.
مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌های زنجان – تبریز و زنجان – قزوین است.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …