شنبه , 15 اردیبهشت 1403

آزادسازی ۴۰ هکتار از زمین های کشاورزی فردیس

مدیر جهاد کشاورزی فردیس از آزاد سازی ۴۰ هکتار از زمین های کشاورزی این شهرستان که تغییر کاربری شده بود خبر داد.

آزادسازی ۴۰ هکتار از زمین های کشاورزی فردیسبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، علیرضا بدری با اعلام این خبر افزود: در راستای تبصره ۲ بند ۱۰ قانون حفاظت از اراضی زراعی و باغی با حکم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، بنا‌های غیر مجاز تخریب شدند و ۴۰ هکتار از اراضی زراعی و باغی، به ارزش معادل ۸۸۰ میلیارد تومان به وضع سابق برگشت.

به گفته مدیر جهاد کشاورزی فردیس،  در راستای اجرای قانون مذکور ساخت و ساز غیرمجاز در مشکین دشت خیابان خلیلی و کوچه باغ مظفر شهرستان فردیس ۴۰۰ مورد دیوارکشی غیرمجاز به طول تقریبی ۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع، ۷ مورد بنا به مساحت ۸۰۰ مترمربع، ۸ مورد فونداسیون به مساحت تقریبی یک هزار مترمربع، ۵۰ مورد محوطه سازی و ایجاد راه به مساحت تقریبی ۶ هزار متر مربع، ۱۰ باب استخر به مساحت ۸۰۰ مترمربع، ۶ مورد گودبرداری به مساحت تقریبی ۳۰۰ مترمربع، ۲۰ مورد دپو مصالح در مساحت تقریبی یک هزار مترمربع، ۶ باب انباری و سرویس بهداشتی به مساحت ۲۰۰ مترمربع قلع و قمع شد.

بدری از مردم خواست از خرید املاک فاقد مجوز خودداری نموده و قبل از انجام معامله از مراجع ذیصلاح از جمله جهاد کشاورزی فردیس استعلام نمایند تا مورد سوء استفاده افراد سودجو واقع نشوند.
بدری گفت: مردم برای حفظ و صیانت از زمین های زراعی و باغ‌ها هرگونه تبدیل و تغییر کاربری غیرمجاز را به سامانه ۱۳۱ گزارش کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …