پنجشنبه , 28 خرداد 1405

لیگ برتر بسکتبال زنان؛ بهمن و گرگان همچنان روی نوار پیروزی

به گزارش ایرنا، دیدارهای دور رفت هفته ششم گروه الف لیگ برتر بسکتبال زنان امروز پیگیری شد.

در نخستین بازی تیم بانوان شهرداری گرگان برابر سپهرداد تهران به برتری ۶۷ بر ۳۷ دست یافت.

همچنین امرتات تهران نیز بازی را با نتیجه ۸۳ بر ۵۱ به بانوان شیمیدر قم واگذار کرد.

دیدار پایانی این هفته هم با شکست آکادمی ای‌زی بسکتبال تهران با نتیجه ۸۸ بر ۴۳ برابر گروه بهمن تهران همراه بود.

همچنین امروز دیدار معوقه هفته چهارم گروه ب میان تیم های سپاهان و ستاد گاز تهران برگزار شد که در نهایت فولاد مبارکه سپاهان ۸۵ بر ۳۶ ستاد گاز را از پیش رو برداشت.

در پایان این دیدارها گروه بهمن تهران و بانوان اکسون تهران به ترتیب با ۱۱ و ۵ امتیاز  صدرنشین گروه الف و ب شدند.

دیدارهای گروه ب به دلیل حضور برخی از ملی پوشان در مسابقات سطح ب کاپ آسیا به تعویق افتاد.

پیشنهاد ما به شما

3 روز رفت‌وآمد رایگان بانوان در خطوط اتوبوسرانی شهری کرج

17 آذر 1404 – 14:10 اخبار استانها اخبار البرز رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر …