سه شنبه , 11 اردیبهشت 1403

دستگیری سارق مسلح قلابی گوشی تلفن همراه با ۳۵ فقره سرقت درالبرز

به گزارش شامگاه  پنجشنبه مرکز اطلاع رسانی پلیس، سردار عباسعلی محمدیان اظهار داشت که  در پی وقوع چند فقره سرقت به شیوه زورگیری توسط راکب یک دستگاه موتورسیکلت در سطح شهرستان فردیس، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود:کارآگاهان درتحقیقات اولیه خود متوجه شدند که سارق با استفاده از یک موتورسیکلت سرقتی و پلاک مخدوش ابتدا سوژه های خود را در خیابان های پر تردد شناسایی کرده و با زیرنظر قرار دادن او در یک فرصت مناسب با تهدید سلاح قلابی اقدام به سرقت تلفن همراه آنها می کند.
 محمدیان با بیان اینکه سارق بسیار حرفه ای عمل کرده و هیچ گونه ردی از خود بر جای نگذاشته بود، خاطرنشان کرد : کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی در نهایت پس از چندین روز تلاش شبانه روزی در نهایت موفق به شناسایی سارق شده و در یک عملیات هماهنگ و ضربتی نامبرده را در شهر فردیس دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه سارق موتور سیکلت و تعدادی گوشی تلفن همراه سرقتی کشف شد.
 محمدیان بیان داشت: همچنین  ۲ مالخر اموال مسروقه  دستگیر و سارق نیز به ۳۵ فقره سرقت با استفاده از سلاح قلابی در سطح استان های البرز و تهران اقرار کرد.
فرمانده انتظامی استان البرز گفت:  کارشناسان ارزش اموالی که توسط این سارق  را ۲ میلیارد ریال برآورد کردند که  پس از تکمیل پرونده متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …