جمعه , 7 اردیبهشت 1403

بخشی از معابر شهرجدید هشتگرد بهسازی و آسفالت شد

مسعود حق لطفی  روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: عملیات زیرسازی ، آماده سازی و آسفالت  معابر محور گوهران میدان ناجا تا تقاطع خلیج فارس، محور زمرد و چمران و محور شهدای فشند، بلوار باغشهر، خیابان امام حسین (ع) ، بلوار امیرکبیر، بلوار امام رضا (ع) و سکوی ماموت انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای آماده سازی این معابر ۶۷ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: در راستای تأمین رفاه، آسایش و جلب رضایتمندی شهروندان و به منظور اجرا و تأمین زیرساخت‌های معابر، در زمان حاضر عملیات زیرسازی و آماده سازی معابر برای  روکش آسفالت در مناطق  دیگر شهرجدید هشتگرد در دست اقدام است.

حق لطفی با تأکید بر اینکه اقدامات ساماندهی معابر با هدف تسهیل در رفت و آمدی ایمن، ایجاد بستری مناسب جهت رضایتمندی ساکنین شهرجدید هشتگرد صورت می گیرد، تصریح کرد: با توجه به لزوم رسیدگی به وضعیت کیفی معابر شهر، عملیات ساماندهی و بهسازی معابر با اقدامات متعدد عمرانی همچون خاک برداری، زیرسازی و اجرای روکش آسفالت، جدول گذاری، پیاده روسازی و اجرای کفپوش در دستور کار شرکت عمران شهر جدید هشتگرد قرار گرفته است.
شهرجدید هشتگرد با جمعیتی حدود ۸۶ هزار نفر با تکمیل و واگذاری ۳۵ هزار واحد مسکونی مهر و بیش از ۱۲ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی جمعیت این شهر از ۵۰۰ هزار نفر فراتر می رود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …