سه شنبه , 1 خرداد 1403

معتادان متجاهر در چهارباغ جمع آوری شدند

سرهنگ‌ کامران چراغی روز جمعه  در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقدام در پوشش چهارمین مرحله اجرای طرح شناسایی و جمع آوری معتادان متجاهر در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان انجام شد.

وی  بیان داشت : دراین طرح ۳۰ معتاد متجاهر توسط ماموران انتظامی در سطح شهرستان چهارباغ شناسایی و به مرکز بازپروی معتادان انتقال یافتند.

فرمانده انتظامی چهارباغ گفت : بخشی از معتادان متجاهر در این شهرستان اتباع بیگانه بودند به طور کامل جمع آوری شده اند.

چراغی تصریح کرد: تداوم اجرای این طرح روند ارتقا ضریب امنیت و آرامش ساکنان مناطق شهری و روستایی چهار باغ را همراه خواهد داشت.

وی به شهروندان چهار باغ توصیه کرد، در صورت مشاهده موارد مشکوک ، مراتب را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش نمایند تا در اسرع وقت ضمن  پیگیری های لازم و اقدامات قانونی انجام پذیرد.

فرمانده انتظامی چهارباغ در ادامه این گفت و گو با اشاره تلاش جمعی و بی وقفه پرسنل انتظامی چهارباغ در شناسایی و جمع آوری معتادان متجاهر تصریح کرد: حضور این معتادان در جامعه همواره با چالش ها و آسیب های اجتماعی همراه بوده است.

چراغی اظهار داشت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون به صورت میانگین هرماه پنجاه معتاد متجاهر در سطح چهار باغ توسط پرسنل انتظامی این شهرستان شناسایی و جمع آوری شده اند.

شهرستان  چهارباغ با جمعیتی حدود ۱۰۰ هزار نفر در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

چالش‌های جراحی لگن و ران

به محل اتصال استخوان‌های مجاور و متصل به یکدیگر مفصل می‌گویند. اگر این بخش فاقد …