یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

۵۸۰ هزار تن آسفالت طی سه سال صرف بهسازی معابر کرج شد

علی کمالی زاده روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت : در این مدت ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل ونقل عمومی کرج افزوده شده و به زودی نیز ۵۰ دستگاه اتوبوس دیگر وارد این ناوگان می شود.

وی بیان داشت: تکمیل تقاطع بزرگ حصارک کرج بر روی آزاد راه تهران – کرج – قزوین با هفت مسیر مختلف ، اجرای  طرح  جمع‌آوری آب‌های سطحی در مناطق مختلف شهر، هوشمند سازی تقاطع ها  و شفاف‌سازی در امور سازمانی  از اقدامات مدیریت شهری کرج در سه سال گذشته بوده است.

شهردار گفت: تا پایان کار شورای پنجم ، تکمیل قطعه نخست قطار شهری کرج به طول ۶.۵ کیلومتر ، تکمیل بخشی از آزاد راه شمالی کرج و تعداد دیگری از پروژه های عمرانی در اولویت کاری قرار گرفته است.

وی بیان داشت : اکنون پروژه های بزرگ عمرانی کرج   از جمله آزاد راه شمالی و  قطعه نخست  خط ۲ قطار شهری کرج  از  پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار هستند.

شهردار کرج  افزود: بخشی از بودجه آزاد راه شمالی کرج از محل اعتبارات ملی اختصاص یافته است.

خط ۲ قطارشهری کرج به طول ۲۷ کیلومتر از سال ۱۳۸۵ عملیات اجرایی آن آغاز شده که تاکنون ۱۵ کیلومتر از تونل این خط حفاری شده است.

اکنون قطعه نخست این خط به طول ۶.۵ کیلومتر با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله تکمیل قرار دارد. 

همچنین آزاد راه شمالی کرج به طول ۱۷.۵ کیلومتر عملیات احداث آن از سال ۹۵ آغاز شده و اکنون حدود ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که قرار است تا پایان شورای پنجم کرج ۱۳ کیلومتر از آن زیر بار ترافیک برود.

آزاد راه شمالی کرج در واقع آزاد راه شهید همت در شرق کرج را به آزاد راه کرج – قزوین در غرب این کلانشهر متصل می کند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …