پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

۴۵ نقطه حادثه خیز در راه های البرز شناسایی شد

سرهنگ «رضا گودرزی» روز سه شنبه در رزمایش آغاز طرح انتظامی ترافیکی نوروز سال ۱۴۰۱ بیان داشت: برخی از این نقاط تا کنون رفع شده،‌ برخی در حال رفع و مابقی آن در انتظار تخصیص بودجه از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است .

وی ادامه داد: شعار  نوروزی فرماندهی نیروی انتظامی کشور « پلیس هوشمند و قانونمداری و نشاط بهاری »  و شعار راهور ناجا  «قانونمداری پرهیز از خطر و آرامش در سفر »  در ایام نوروز امسال است.

این مسوول بیان داشت: ۸۹ تیم گشت خودرویی، پنج تیم موتور سوار،‌ هفت پاسگاه مصوب درجه یک مصوب ، یک پاسگاه مصوب درجه ۲ و یک پست پلیس راه  برای ایام نوروز البرز در جاده ها  به کار گرفته می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی هایی که برای افزایش سفرهای نوروزی و تردد بالای خودرو در راه های استان شده ،‌ تیم های کمکی هم از استان و هم راهور ناجا در راه های استان البرز مستقر می شوند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح نوروزی از روز چهارشنبه هفته جاری ۲۵ اسفند ماه آغاز می شود،‌افزود: این طرح تا روز یکشنبه ۱۴ فروردین  ۱۴۰۱ با به کار گیری حداکثر توان خودرویی و نیروهای پلیس ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز و برهم زنندگان پرخطر،‌اظهارداشت: نوروز ۱۴۰۱ با توجه به افزایش سفرها برای پلیس راه استان و سایر دستگاه های ذیربط  پرکار است.

گودرزی ادامه داد: راه های استان البرز در ایام نوروز همه ساله به لحاظ تردد بالای خودروها شاخص بوده به طوری که تردد در یک راه فرعی و روستایی استان در  ایام نوروز بیشتر از خیابان های شهر تهران است .

این مسوول گفت:برای مدیریت بیشتر راه های استان پیش بینی شده از بالگرد استفاده شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تقدیر از عملکرد مدیر کل راهداری البرز، خاطرنشان کرد: از زمان انتصاب مدیرکل جدید راهداری استان  کار جهادی در راه های البرز آغاز شده و در بحث اصلاحات هندسی ،‌شیب ها ، خط کشی و غیره اقدامات ایمنی و بهسازی صورت گرفته است.

گودرزی یاد آور شد: در بحث تردد و سفر ،‌تقاضای سفر دست هیچ یک از مدیران و سازمان ها نیست بلکه مدیریت سفر با ما است و در این خصوص گره های ترافیکی را رفع می کنیم.

استان البرز یک هزارو۵۰۰ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …