سه شنبه , 4 اردیبهشت 1403

۴۰ باند سرقت در فردیس و کرج متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  حسن مددی در مراسم  نمایشگاه کشفیات اموال مسروقه و سرقتی که در اداره آگاهی استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: همکاران ما در پلیس آگاهی کرج، فردیس  طی 72 ساعت گذشته 40 باند و 102 متهم سارق را دستگیر کردند.

 وی با اشاره به اینکه در این باندها باند کلاهبرداری نیز دستگیر شده است افزود: ارزش این اموال مسروقه تا کنون حدود 21 میلیارد تومان است.

دادستان استان البرز با بیان اینکه سارقان بدانند که در استان اجرای طرح‌های سرقت با قوت ادامه پیدا می کند ، بیان کرد: با تصمیمات گرفته شده فضا برای سارقان نا امن می‌شود.

وی با بیان اینکه از فناورهای نوین برای تعقیب و شناسایی مجرمان استفاده می کنیم ، ادامه داد: دستگیری سارقان خرد و معتادان متجاهر از هفته گذشته در استان البرز آغاز شده است.

مددی با اشاره به اینکه 400 نفر از معتادین متجاهر که سارقان خرد هم بوده اند را شناسایی و جمع آوری کرده ایم، تصریح کرد: تا زمانی که امنیت برای مردم در استان برقرار نشود این طرح ها به صورت مستمر ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه تلاش کردیم در زندان‌ها شرایط محدودیت برای سارقان در اعزام به  مرخصی‌ها ایجاد کنیم، تصریح کرد:  سارقانی که از شهرستان‌ها در استان البرز مرتکب سرقت شده اند با برنامه ریزی های انجام شده به شهرستانهای خود برای تحمل محکومیت انتقال داده می شوند.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …