پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

۳۳ پرونده مالیاتی مربوط به استان البرز در تهران باقی مانده است

«رضا جعفری» روز دوشنبه در دیدار با جمعیت ایثارگران استان البرز افزود: با پیگیری و تلاش گسترده ای  که طی سال های اخیر توسط مسوولان استانی درخصوص انتقال پرونده های مالیاتی شرکتهای بزرگ صنعتی که محل فعالیت آنها در استان البرز و دفاتر و پرونده های مالیاتی آنها در  تهران  از ۷۰۰ پرونده مالیاتی که دارای این شرایط بودند تنها ۳۳ پرونده مودیان بزرگ در استان تهران باقی مانده و مابقی به البرز منتقل شدند.

وی با بیان اینکه این استان ایرانی کوچک در حوزه مختلف سرمایه گذاری است اضافه کرد: البرز از  ظرفیت های زیادی در تمام حوزه های سرمایه گذاری اعم از صنعت، کشاورزی، معدن، دامداری ، گردشگری و صادرات برخوردار است.

جعفری در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای توسعه و تسهیل سرمایه گذاری در استان البرز اشاره کرد و گفت: راه اندازی  اطلس سرمایه گذاری و پنجره واحد سرمایه گذاری استان از جمله برنامه های در دست اقدام مرکز خدمات سرمایه گذاری استان به همین منظور است.

وی ادامه داد: با راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری و اطلس سرمایه گذاری استان  در صدد تسهیل امر سرمایه گذاری استان در حوزه های مختلف با هدف جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی هستیم.

مدیرکل اموراقتصادی و دارایی استان البرز در ادامه از تلاش برای احصاء و معرفی ۱۰ فرصت سرمایه گذاری بزرگ استان به سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران خبر داد و افزود: شناسایی ۳۰۰ فرصت سرمایه گذاری  خرد و بزرگ در سطح استان از جمله برنامه های آتی مرکز خدمات سرمایه گذاری است.

بیش از سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در البرز مشغول به فعالیت هستند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …