یکشنبه , 23 اردیبهشت 1403

۲ هزار محتوای تربیتی در مدارس البرز تولید شد

« مجتبی فریدونی » روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: این تعداد محتوا از زمان شیوع ویروس کرونا توسط دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی مدارس و مربیان استان تولید شده است.

وی با اشاره به اینکه این برنامه ها در بستر فضای مجازی و شاد برای دانش آموزان و خانواده ها منتشرمی شود، خاطرنشان کرد: اکنون فضای مجازی به بستری مناسب برای  تربیت  دینی و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان تبدیل شده است که باید با برنامه ریزی و تولید محتواهای تربیتی کیفی متناسب با گروه سنی دانش آموزان از آن استفاده بهینه کرد.

وی بیان داشت: این محتواهای الکترونیکی در قالب مستند آموزشی- تربیتی، انیمیشن، موشن‌ گرافی، اینفوگرافی، فیلم کوتاه، نماهنگ و تصویری  براساس زیر نظام برنامه های ملی ، مذهبی و مناسبت های انقلابی و فرآیند اجرایی حوزه فعالیت های دبیرخانه کشوری اتحادیه انجمن های  اسلامی دانش آموزی و معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز برنامه ریزی و تولید شده است.

فریدونی اضافه کرد: دراین محتواهای تربیتی به چگونگی تولید، شناسنامه اثر، مشخصات عوامل تولید محتوا و قالب آن نیز اشاره شده است.

وی یادآورشد: در تولید این محتواها تقویت هویت ملی و انقلابی و تامین نیازهای عاطفی، روانی، تربیتی و آموزشی دانش آموزان با نگاه خلاقانه، کوتاه، هنرمندانه و شاخص های بومی و منطقه‌ای مورد توجه قرار گرفته است.

مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان البرز ادامه داد: یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی اتحادیه انجمن اسلامی ترویج و جریان سازی گفتمان انقلاب اسلامی در بین نسل نوجوان، شناسایی توانمندی های آنها در آینده انقلاب اسلامی و گام دوم انقلاب است.

 وی با بیان اینکه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان یک مجموعه تربیتی است، خاطرنشان کرد: در این اتحادیه به دنبال این هستیم که با ارائه یک برنامه مناسب به تببین موضوعات انقلاب اسلامی به نوجوانان و حتی افراد در محله های مختلف استان بپردازیم.

فریدونی افزود: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان البرز تاکنون در دوران حساس انقلاب نقشی اثرگذار و فعال داشته و امروز هم به دنبال نهادینه کردن آرمان های انقلاب اسلامی به ویژه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در بین دانش آموزان است.

وی جشنواره فرهنگی هنری نمایشگاه مدرسه انقلاب در ایام الله دهه مبارک فجر، برنامه غدیر و سرود دانش آموزی را از برنامه های مهم البرز ذکر کرد که با مشارکت دانش آموزان در ۶۰۰ مدرسه  و محله های استان اجرایی شده است.

مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان البرزتاکید کرد: دانش آموزان در راستای جشن مبعث و ترویج فرهنگ مهدوی نیز برنامه های ویژه ای را تدارک دیده اند.

هفت هزار و ۵۰۰ دانش آموز البرز عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان هستند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …