پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

۲ معلم البرز برگزیده جشنواره معلمان مولف کشور شدند

فرشته فهمیده روز پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا با اشاره به اینکه فراخوان جشنواره معلمان مولف در اسفندماه سال گذشته دربستر شبکه شاد و رسانه ها منتشر شد،اظهارداشت: متقاضیان برای شرکت در این جشنواره تا ۱۰ خردادماه سالجاری فرصت داشتند آثار خود را به دبیرخانه کشوری این جشنواره ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: براساس آمار اعلام شده بیش از یک هزار و ۶۰۰ نفر دراین جشنواره در بخش های علوم کامپیوتر، فلسفه و زباشناسی، دین، علوم اجتماعی، زبان، علم تکنولوژی، هنر و سرگرمی، ادبیات، تاریخ و جغرافیا و علوم وابسته از سراسر کشور در این رویداد شرکت کردند.

فهمیده بیان داشت: متقاضیان برای شرکت در جشنواره معلمان و مولف باید کتاب هایی که دارای مجوز وزارت ارشاد و از سال ۹۶ به بعد به چاپ رسیده است را به دبیرخانه این جشنواره ارسال می کردند.

وی تصریح کرد: این جشنواره با همکاری سازمان پژوهش، موسسه منادی تربیت و معاون پرورشی فرهنگی و اداره کل فرهنگی و هنری، اردوها و فضای پرورشی برگزارشد.

فهمیده هدف از برگزاری این جشنواره را توانمندسازی، بسط و نشر علوم و معارف در حوزه های نیازهای آموزش و پرورش و کمک به تولید ذکر کرد.

وی ادامه داد: معلمان به دلیل ارتباطی که با دانش آموزان دارند و اطلاع از نیازها و دغدغه های آنان، می توانند کتاب های مفیدتری برای جامعه هدف به رشته تحریر درآورند.

وی یادآورشد: یکی ازدغدغه های خادمان تعلیم و تربیت این است که کتاب های مناسب دراختیار دانش آموزان قرار گیرد.

فهمیده تاکید کرد: دراین جشنواره محمد نجات قدران و معصومه سادات سید حسینی از استان البرز با کسب رتبه دوم برگزیده کشوری شدند.

استان البرز ۲۴ هزار فرهنگی دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …