پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

۲۲ پایگاه امداد نوروزی هلال احمر البرز فعال شد

«محمد باقر خلفی»  روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : در این پایگاه ها امدادگران از حوزه های معاونت امداد و نجات و جوانان به مسافران خدمات رسانی می کنند.
وی اضافه کرد: این پایگاه ها در محور کرج -چالوس، شهرستان طالقان، آزاد راه کرج – قزوین ، اشتهارد ، فردیس ، کوهستان و مراکز شعب فعال هستند.
خلفی افزود: برای ارائه خدمات به بیماران خاص و تأمین دارو بیماران، داروخانه هلال احمر البرز نیز در تعطیلات نوروزی فعال است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر البرز افزود: ارائه خدمات درمانی در نقاط مختلف استان به ویژه مسافران از جمله مهم ترین وظایف جمعیت هلال احمر در ایام نوروز است.

وی خاطرنشان کرد: تمام اهداف جمعیت هلال احمر استان البرز درطول ایام نوروز کاهش آمار فوتی و مصدوم ناشی ازتصادف و افزایش آمادگی وتوان امداد ونجات برای خدمات مطلوب وسریع امدادو نجات و پاسخگویی به حوادث و سوانح احتمالی است.
وی اظهار داشت: یکی دیگر از برنامه های مهم هلال احمر استان البرز برای ایام نوروز تلاش برای بهره برداری بهینه از ظرفیت و توان عملیاتی بالقوه و بالفعل در پایگاه ها و پست های امداد ونجات جاده ای و کوهستانی به منظور ارائه خدمات است.
خلفی افزود: با توجه به اینکه نیم درصد ازجاده های کشور در این استان واقع شده و تردد۱۴ استان کشور از البرز صورت می گیرد به همین دلیل برقراری امنیت و همچنین ظرفیت بالای نیروهای خدمات رسان و امدادی امری ضروری است.
وی یادآورشد: طرح نوروزی هلال احمر استان البرز تا ۱۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ ادامه دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …