جمعه , 14 اردیبهشت 1403

روند واگذاری بیمارستان امام خمینی به بنیاد شهید تسریع می شود

قدرت اله شمیرانی روز سه شنبه در مراسم تنظیم و به امضا رسیدن تفاهم نامه واگذاری بیمارستان امام خمینی(ره) کرج به بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه این بیمارستان از سال ۹۴ نیمه تعطیل بوده است، اظهار داشت: در بهترین شرایط بیش از ۱۰ درصد این بیمارستان فعال نبوده است.

وی اضافه کرد: به همین منظور و در جلسات کارشناسی که به صورت مرتب با هدف ۲ مطالبه یکی بازگشت بیمارستان به چرخه درمان و دیگری پرداخت دیون کارکنان برگزار شد، مقرر شد که این بیمارستان به بنیاد شهید و امور ایثارگران که شریک سازمان همیاری است، واگذار شود.

شمیرانی با بیان اینکه واگذاری باید بر اساس نرخ ارزش گذاری کارشناسی طبق توافق نامه باشد، اظهار داشت: مقرر شد که تمام مواردی که طی این سال ها در بخش حسابرسی اتفاق افتاده توسط یک موسسه حسابرسی رسمی به پیشنهاد شورای استان پیگیری و کارشناسان دادگستری نیز موضوع حسابرسی ویژه را بررسی نمایند.

دبیر قرارگاه تحول قضایی دادگستری البرز نیز در این نشست عنوان کرد: در تاریخ شانزدهم مرداد ماه جاری نشستی در استانداری البرز برگزار شد که مقرر شد واگذاری بیمارستان امام خمینی (ره )  ظرف یک ماه  مقدمات به شرکت شاهد به نمایندگی از بنیاد شهید در قالب تشریفات قانونی انجام شود.

حسین اعظمی چهار باغ افزود: سه مساله در این دوران یک ماهه محل بحث است که اولین آن مدیریتی است که امروز تحویل داده می شود که به همین منظور لیست اموال منقول که با حضور نماینده شرکت شاهد صورت گرفته تحویل اما این لیست قطعی نیست و در این دوره باز هم باید بررسی شود.

وی اضافه کرد: دومین مساله این است که هزینه های جاری و رومزه مانند هزینه هایی که برای درمان بیماران، پزشک و پرسنلی در این دوران با شرکت شاهد خواهد بود و در نهایت تمام هزینه هایی که صورت می پذیرد یا از درآمد بیمارستان و یا از سمن که طبق نظر کارشناسی محاسبه و کسر می شود.

اعظمی چهار باغ ادامه داد: سومین مورد بحث مالکیت است و بحث هایی که با توجه به باز بودن ۱۷۰ پرونده مفتوح اجرایی و رسیدگی در اجرای احکام از این بیمارستان علیه بیمارستان، مدیران آن و مدیران قبلی و مالکان ظرف ۱۰ روز بررسی و تحویل کارشناسان که در بررسی نهایی مورد استفاده قرار بگیرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …