جمعه , 31 فروردین 1403

۱۲ هزار البرزی راهی حرم مطهر امام راحل (ره ) می شوند

۱۲ هزار البرزی راهی حرم مطهر امام راحل (ره ) می شوندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ سرهنگ پاسدار سعید اخلاقی گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در سراسر کشور، تعداد زائران اعزامی به حرم مطهر امام راحل به دلیل شرایط کرونایی با مقداری محدودیت نسبت به سال های پیش از کرونا برگزار می شود.

وی اظهار داشت: به جز اعزام زائران به صورت اتوبوسی، تعداد زیادی از البرزی ها به صورت خانوادگی و با خودروهای شخصی و یا با مترو نیز در این مراسم شرکت خواهند داشت.

وی گفت: علاوه بر این اعزام ها، در سال جاری فقط یک کاروان پیاده روی از این استان از مسجد جامع  رجایی شهر کرج  امروز جمعه  به سمت حرم مطهر حرکت می کنند به طوریکه این کاروان پس از دو سال وقفه سی و یکمین مراسم پیاده روی خود را برگزار می کند.

اخلاقی به اعزام زائران از دیگر استان ها به این مراسم اشاره کرد و افزود: در سال جاری هیچگونه توقفی زائران میهمان در این استان نخواهند داشت و فقط به صورت گذری و پذیرایی مختصری عبور می کنند که این زائران به صورت کاروان های پیاده از استان های آذربایجان شرقی و گیلان هستند.

وی ادامه داد: همچنین در استان و شهرستان ها در سطح پایگاه های بسیج، مساجد و محلات، مراسم بزرگداشت در شب و روز سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نیاز است نوجوانان و جوانان با آرمان و شخصیت امام(ره) آشنا شوند؛ افزود: مسابقات و برنامه های فرهنگی از طرف معاونت فرهنگی سپاه استان به جهت تببین شخصیت حضرت امام(ره) تدارک دیده شده است تا نسل نوجوان و جوان با آرمان های حضرت امام(ره) آشنا بشوند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …