جمعه , 14 اردیبهشت 1403

۱۰۰ مدرسه در راستای جبران کمبودهای سرانه آموزشی در استان البرز احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مجتبی عبداللهی در جلسه برنامه‌ریزی جهت احداث 100 مدرسه در البرز که عصر امروز در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد با بیان اینکه البرز محرومترین استان کشور در سرانه‌های آموزشی است اظهار داشت: همواره این موضوع را مطرح و اطلاع‌رسانی کرده‌ایم ولی اکنون باید اراده‌ای قوی برای برطرف کردن آن داشته باشیم.

وی ادامه داد: بر این اساس ساخت 200 مدرسه در افق 3 ساله استان در مشارکت دولت و خیرین در دستور کار قرار دادیم که در فاز اول عملیات اجرایی 100 مدرسه آغاز خواهد شد.

استاندار البرز با بیان اینکه نامه نگاری و گرفتاری در بروکراسی‌های دست و پا گیر اداری تاثیری در روند امور ندارد بلکه باید عملیاتی و اجرایی وارد عمل شویم، بیان کرد: البرز برای رسیدن به شرایط نرمال آموزشی به 550 مدرسه نیاز دارد که برای تحقق این امر گام به گام پیش می‌رویم.

عبدالهی با بیان اینکه  در این راستا شهرستان کرج با حدود 2 میلیون نفر جمعیت و فردیس با حدود 700 هزار نفر به توجه بیشتری نیاز دارند ، عنوان کرد: بر این باور هستم که می توانیم مشکلات استان را با همدلی و هم افزایی و اقدام جهادی و تلاش شبانه روزی حل کنیم.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش، فرمانداری ها و شهرداری ها باید در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی زمین های مناسب اقدام کنند.

انتهای پیام/ح

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …