شنبه , 15 اردیبهشت 1403

یک هزار و۲۰۰ ویژه برنامه فجر در مدارس البرز آغاز شد

به گزارش ایرنا، علی حجر گشت روز سه شنبه در آیین متمرکز استانی زنگ انقلاب که در دبیرستان دخترانه صدر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج برگزار شد،افزود: برای آشنایی دانش آموزان با رویداد انقلاب برنامه های متنوعی به صورت متمرکز استانی، منطقه ای و مدرسه ای پیش بینی شده است.

وی بیان داشت : یاد و خاطره امام و شهدا را گرامی می داریم زیرا امنیت و آسایش ما حاصل  مجاهدت ها و جانفشانی این عزیزان است.

 سرپرست اداره کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه با ایثارگری این عزیزان انقلاب اسلامی در بهمن ماه ۵۷ به ثمر نشست، خاطرنشان کرد: مهمترین ویژگی کلام امام خمینی (ره) به ملت ایران خودباوری است.

حجرگشت تصریح کرد: امام راحل درس بزرگ خود باوری را به ملت ایران آموختند که امروز کشور می تواند برای خود تصمیم بگیرد و به آینده امیدوار باشند.

وی ادامه داد: رویکرد برنامه های دهه فجر مدارس استان البرز برمحور بیانیه گام دوم انقلاب است تا نسل جدید با بهره گیری از تجربه گرانسنگ نسل ها بتواند برای پیشبرد اهداف انقلاب و حفظ دستاوردهای آن تلاش کند.

وی با بیان اینکه همه ما در مقابل انقلاب اسلامی مسئولیت خطیری بردوش داریم، یادآورشد: دنیا دریوم الله ۲۲ بهمن خواهد دید که چگونه مردم ایران باردیگر وفاداری خود را به انقلاب اسلامی، امام و شهدا  و ولایت نشان خواهند داد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش البرز اظهارداشت: وارد چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی می شویم لذا برای حفظ امانت این انقلاب باید هوشیارانه عمل کنیم.

آیین زنگ انقلاب امسال نیز با توجه به تداوم  شیوع ویروس کرونا  به صورت حضوری و زنده در بستر شبکه شاد مدارس البرز نواخته شد.

دانش آموزان با برافراشته کردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، اجرای سرود، برپایی یادمان شهدا، اجرای دکلمه و مسابقات فرهنگی یاد امام و شهدا را گرامی داشتند.

استان البرز ۵۱۲ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …